vernoemen

A

Anoniem

Guest
hoi
wij hebben Lorenzo vernoemd naar de beide opa's
dus hij voluit;
                                    Jan-willem,Hendrik, Lorenzo

gewoon omdat dat mooi vonden klinken en mijn
man hecht daar toch enigzins waarde aan

zijn er meer die hun kindje(s) vernoemd hebben
en zo naar wie en waarom of waarom niet?

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Wij hebben beide kinderen vernoemd

Nick heet Nick Bertus Jan
naar beide opa's

Tess heet Tess Jeanette Gerda
Naar beide oma's

Groetjes sandra

Geen vernoeming hier, ouders aan beide kanten waren gescheiden enzo, dus waar blijf je dan?
Vind het wel mooi dat Julian's naam met een J begint net als de naam van mijn overleden moeder.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Dean is ook niet vernoemd. We vinden het gewoon een stoere naam en daar past geen Hollandse naam achter. Daarbij komt ook dat Dean maar 1 opa en oma heeft. Hun namen passen niet bij Dean, dus was de keuze makkelijk.

Groetjes,
Nelly.

Mijn moeders tweede naam is Regina, die van mij ook...en ik vond het leuk om deze ook aan Merel door te geven.

dus ons meisje heet: Merel Regina

Thomas heet gewoon Thomas...
Opa heet Antoon, en daar konden we met geen mogelijkheid voor ons dan, iets leuks van maken... We hebben opa wel verteld dat ie naar hem is vernoemd overigens...

-X- Marieke

Hiya Momma's.

Max (voluit Maximus) is niet vernoemd naar familie, maar naar een film.....haha heeft iemand 'Gladiator" gezien....Russel Crowe heet in die film Maximus Aurelius (haha heb gelukkig mijn man weten te overtuigen dat ik ABSOLUUT van hem af zou gaan als ie onze zoon Aurelius noemde) Ach ben allang blij dat z'n favoriete film niet Nightmare on Elsmstreet is, kan je voorstellen "Hi this is my son, Freddy Kruger"

Ajuus, ilja

Ja, Stijn z’n tweede naam is die van zijn opa (al jong overleden) en zijn eerste naam is als je het juiste namenboek pakt een verbastering van de naam van de andere opa, toevallig...

Terug
Bovenaan