vernoemen

Hé Sandra
Nick heeft Bert zn naam haha. Hij heet namelijk Bert Jan. Goed extra info

Yoëll heet voluit Yoëll Eduard Antoinius.
Eduard van bert zn vader en overigens Bert zn tweede naam en Antonius is van mijn vader.
Bert heeft dezelfde namen als zijn vader en dus dezelfde voorletters, wij vonden het erg verwarrend worden als Yoëll ook dezelfde voorletters zou krijgen dus alleen de Y verschilt. Bert heeft als letters JEA en Yoëll dus YEA

Als Yoëll een meisje was geweest had hij (zij) vernoemd geweest naar mijn zus. En waarom uhh Roxanne clazina pietertje kreeg ik mn strot niet uit haha
Dus had het Roxanne Natalja geworden. Als er een 2de komt en het is een meisje wordt het dus geen roxanne meer hihi, maar nog wel de vernoeming naar mijn zus

Puck heet voluit "Puck Age" ( Age op zijn Fries en niet op zijn engels). De 'A' is de eerste letter van de naam van Oma 1, de G de eerste letter van de beide Opa's en de 'E'is de laatste letter van Oma 2. Het was even puzzelen maar we wilden graag naar alle Opa's en Oma's vernoemen.

Liefs, Marcia mv Puck.

Lior Anna Carmella en Milo Moshe Johan.
Ik was geen fan van het vernoemen. Mijn moeder heeft op niet erg subtiele wijze ons praktisch emotioneel gechanteerd en dan kan je bij een jongetje natuurlijk niet achterblijven. Mijn man wilde wel graag vernoemen, anders hadden we het niet gedaan. Ik vind het aan de andere kant ook wel weer heel leuk; de twee culturen/landen zijn heel erg duidelijk in de namen!

Nynke heet voluit Nynke Claske. Claske is naar Clasina, zo heet ik (officieel) zelf ook en mijn moeder en mijn oma (die er gelukkig allemaal nog zijn) ook. Maar om het iets meer van deze  tijd te maken hebben we er Claske van gemaakt.

Groetjes,
Patty mv Nynke

Merijn Marinus (overleden  vader van  M. ) Franciscus (naar mijn vader)
Siebe Laurentius (2de naam van mijn vader) Hubertus (opa en broer van M.)

Ik had graag de oma's vernoemd in de namen van Siebe, maar vrouwelijke namen vervormen in mannelijke namen is erg moeilijk.

Terug
Bovenaan