Vernoemen

Allereerst gecondoleerd!
Ik vind het een heel mooi gebaar om de kleine naar je vader te vernoemen. De namen die ik voor zou stellen zijn hierboven al genoemd, maar mocht me nog een tip te binnen schieten, meld ik me nog een keer.
Tijdens je zwangerschap zul je waarschijnlijk nog regelmatig een heel dubbel gevoel hebben. Zaken als een eerste echo, eerste schopje, klussen in de babykamer, dat zijn (vond ik in ieder geval) moeilijke momenten. Probeer ondanks het grote verdriet toch overal van te genieten.

Onze zoon wordt ook naar mijn vader vernoemd, hij is afgelopen juli (na vijf jaar vechten) overleden, twee weken voor onze bruiloft. Al voor ik zwanger was, hebben we besloten dat onze zoon naar hem vernoemd zou gaan worden. We wisten alleen nog niet precies hoe. Toen we daarover na gingen denken, was het wel al vrij snel duidelijk wat het moest worden. Dus we hadden de namen al uitgezocht voor ik een positieve test had.
We hebben ervoor gekozen de tweede naam naar mijn vader te vernoemen. De voornaam van onze spruit wordt Thiago, een naam die we allebei gewoon erg mooi vinden, zijn tweede naam wordt Pedro (mijn vader heette Peter), zijn derde naam wordt Luis, een traditionele naam in de familie van mijn man.

In ieder geval heel veel sterkte met dit verlies en succes met het vinden van de juiste naam.

Xx
 
hoi,

ik las je bericht en ook die van ons gaat vernoemt worden!

misschien hier nog een tip voor een jongens en meiden naam:

Meisje:
Jonna (Jonnah)


Jongen:
Jonas

groetjes en ook sterkte, probeer te genieten van je zwangerschap!

Petra
 
Gecondoleerd en heel heel veel sterkte..wij gaan onze kleine vernoemen naar mijn schoonvader en vriend die hebben allebei dezelfde naam voor hun roepnaam en die geven wij onze kleine man ook weer mee...mijn schoonvader is ziekelijk en vonden dit wel een mooi gebaar...
 
Terug
Bovenaan