Veronicagids voor vaderdag..

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Ik geloof dat het halve forum een Veronicagids heeft besteld voor papa haha..
Maar eh.. Heeft iemand hem al binnen?
Wordt hij trouwens verpakt verstuurt of valt hij "gewoon" in de bus?
Ik hoop dat ze hem vandaag nog bezorgen want dan kan ik hem onderscheppen. Ze zouden hem de 15e, uiterlijk de  16e bezorgen namelijk,..

Lach me rot straks.. Vriendlief is helemaal gek van de veronicagids, met name favoriet op het kleine huisje hihi.. Dus ben erg benieuwd naar zijn gezicht straks als Kay er met een big smile op staat!!

Wie heeft hem al binnen?

Esmé mv Kay

Hoi,

Mijn papa, en mijn opa hebben hem al binnen. (vandaag)
Gewoon in zón plastic-je.
Ze vonden hem heel mooi,

Groetjes Fabian

Ik heb hem ook binnen gekregen vandaag. Hubbie komt om ongeveer 18:00 thuis. Ik moet nog wel even een leuke actie verzinnen hoe hij hem gaat krijgen. Misschien moet ik net doen of ik de post nog niet gezien heb, en dat hij hem van de mat afhaald... Ik weet nog niet, verzin wel iets...

Groetjes happyM.

JAJAJA! Die veronicagids was een succes! Hubbie is op vrijdag altijd thuis en pakte zelf de post uit de brievenbus! Hij moest 2 keer kijken naar de gids!! Hij dacht eerst dat het reclame was, maar zag toen pas dat hij het zelf was....
Hij vond het superleuk!!

Nu het kadootje van Tessa nog! Hubbie haalt en brengt Tessa 2 dagen naar het KDV en daar had hij niks meegekregen voor vaderdag! Hij was er zelfs een beetje beteuterd om....Maar die leidsters hadden het goed meegespeeld door alle vaderdagkadootjes van de andere kindjes even te verstoppen toen hubbie Tessa kwam halen! Vanmiddag heb ik het opgehaald bij het KDV!!!! Ben benieuwd.....

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hier is de gids ook binnen. Echt heel leuk geworden. Ben benieuwd wat hij er van vindt.

Groetjes!

Hmz,.. vandaag niks gehad! Grr..
Hopelijk vergeten ze hem morgen niet anders zit ik mooi te kijken!

Esmé mv Kay

Ook hier is de gids binnen. Hij is echt super, alleen heeft hubbie hem nog niet gezien hij is namelijk nog aan het werk. Even bedenken hoe ik 'em ga geven.

Hopelijk komt ie morgen binnen...

Terug
Bovenaan