Veronicagids voor vaderdag..

Ja!Ook hier is ie binnen!
Ik heb hem ingepakt en we geven hem gewoon zondag.
Veel plezier allemaal met het geven!
Groetjes Tanja

Ja ik heb em ook vandaag gekregen...echt super zeg!!!!
Ik geef em ook gewoon zondag ingepakt in een mooi papiertje! Met een vingerverfkunstwerk van mike die ik inlijst en  een  eigen gemaakte kaart met gedicht  en een beker met tekst ben ff kwijt wat de tekst was....zoiets als papa is the best ofzo!

Hé, ik heb een goed idee!!!!
JA voor mezelf dan...
Ik wil zo graag al die covers zien!
Als jullie ze nou allemaal even onder de scanner doorhalen en hier plaatsen. Ben namelijk echt MEGA-nieuwsgierig!
Liefs Nelleke

Grrrr. Hier hebben we 'm nog niet binnen. En we gaan maandag ochtend een weekje naar center parcs, dus het zal wel volgende week vrijdag worden voordat papa 'm ziet. Ik baal er wel van. Het stomme is dat ik op dezelfde dag de zelfde voor mijn eigen vader heb besteld en die had 'm gister wel binnen.
Nou ja volgende keer beter, gelukkig heb ik nog een ander cadeautje met Thijs gemaakt, het bekende fotolijstje met daarin zijn verfhandjes op papier en ik heb er kleine fototjes ingeplakt zodat te zien is hoe we het hebben gemaakt (en hoe we geknoeid hebben)

Groetjes Jama mv Thijs

Als ik toch even mag klagen (ik weet het, daar is een topic voor)...
Hubbie zei toen hij de gids zag:" òòòòòòòòhhhh mooi hoor!!!!, maar ik wist het al"
..... Als je de gids besteld, wordt er namelijk €6,95 van je rekening gehaald... en wat staat daar als omschrijving bij???? Veronica Vaderdag-cover....

Hubbie was wezen internetbankieren en had het zien staan. Wel aardig van hem om zijn mond maar wijs stil te houden, maar toch een domme actie van Veronica.... Zet er dan neer: "veronica bijbetaling" ofzo...

Nou goed.... om op de wens van Nelleke in te gaan: hier is die van ons:

Groetjes happyM

Hoi Hoi, de gids werd toch nog vandaag bezorgd, om 17.20 werd hij in de brievenbus gegooid.

gr Jama

Jaaaaa, wij hebben hem ook binnen!!
Ik zal er ook een foto van maken als manlief hem heeft uitgepakt.

Gr. Marieke

Terug
Bovenaan