verontrustend

Gatver!!!!!!!!!!!!!! Brrrrrrrr, die zou je toch......
Er zijn echt zieke geesten op deze aardkloot....

Groetjes Debby

tsja... ik ben toch huiverig voor dat soort dingen... Ben eens wakker geworden van een inbreker naast mijn bed, dat heeft het er ook niet beter op gemaakt. Ik weet zeker dat ik er 's nachts als ik alleen ben nog over ga nadenken en dan heb ik gewoon liever dat er niks meer op staat.

Brrr de rillingen lopen over mijn rug, hoe kunnen mensen zoiets alleen al bedenken! En kindje pikken... Gelukkig liep het goed af! ik ben wat dat betreft echt heel voorzichtig geloof ik...

phoe daat schrik ik van ik heb gelijk defoto's weggehaald!!!!

ok ook mijn foto's zijn nu alleen voor vrienden te zien bah wat een verhaal zeg

groetjes danielle

Hoi allemaal,
Dat verhaal op hyves is een aantal maanden geleden ook al de ronde gegaan en bleek later een broodje aap verhaal te zijn.
Daar is toen ook speciaal een mail aan gewijd door de hyves-leiding.
Dus maak je niet al te ongerust over leuke fotootjes van je kindje op hyves. Die hoef je er echt niet af te halen hoor!
Ik doe het in elk geval niet.
Liefs, Billie (Amy)

Ik ben er ook niet zo bang voor maar heb eigenlijk vanaf het begin al mijn foto's alleen voor vrienden toegankelijk gemaakt, niet iedereen hoeft in mijn priveleven te kijken. Blootfoto's zet ik er in elk geval niet op, dit wel voor de zekerheid.

he bah, wat een verhaal weer. wat lopen er toch een hoop zieke mensen op deze wereld!
ga de foto's toch alleen voor vrienden zichtbaar maken, geeft me toch een beter gevoel.

gr danielle

Terug
Bovenaan