Verplicht als princes op de erwt voelen.

He, men mijlpaal bereikt vandaag 37 weken behaald YES.
Gisteravond het bed verhoogd, man wat hoog!! zo slecht geslapen voelde me princes op de erwt, en was haast bang dat ik eruit viel. Ik heb op aanraden een curver krukje gekocht om erin en eruit te komen. Maar je hebt toch wel even angst dat je misstapt, maar ik ben de nacht doorgekomen.

Zojuist controle gehad, het rommelt in mijn buik, de vk kan haast al niets meer voelen, omdat zodra je mijn buik aanraakt, mijn baarmoeder op knappen gaat staan, en volledig samen trekt. En dat kan een teken zijn!!!! Maar ja kon ook nog wel even duren zei ze. Men bloeddruk was wel verhoogd, moest rustig aan doen, want anders wordt het alsnog ziekenhuis, dus zodra ik ook maar klachtje bij krijg, direct bellen, ze blijven toch bang voor zwangerschapsvergiftiging. Maar ook goed nieuws geen eiwit in de urine, oja ze schatte ons kindje al op 7 pond.

Spannend zeg Nathalie. Gefeliciteerd met het bereiken van de 37 weken i.i.g!! Mijn bed staat ook sinds deze week omhoog.

De eerst nacht was ik het vergeten toen in naar de wc moest, dan stap je echt raar uit je bed :)

Ben er nu aan gewend en slaap best lekker moet ik zeggen..

Doe het rustig aan!!!

Liefs, Liselotte

wij hebben gisteravond het bed omhoog gezet. Is inderdaad een hele rare gewaarwording, maar wel makkelijk om de was er op op te vouwen..hihi. Lekker hoog en met het opmaken is het ook erg fijn werken :) Ben nu 36 weken en 4 dagen, maar ukkie is nog niet eens ingedaald en ligt nog steeds in de stuit! Morgen laatste poging tot draaien, daarna verder kijken wat het wordt. Maar ach, 'k heb nu lekker verlof en tis lekker weer buiten. Dan komt men lekker tot rust en misschien dat het dan nog wel uit zich zelf gaat draaien door de rust die ik maar ga nemen. Tussen de middag uurtje liggen enzo..misschien dat het helpt.

Liefs

Joyce

Hey, ons bed was gelukkig al hoog genoeg, dus hoef er niet meer aan te wennen iig.

Fijn dat je 37 weken bent nu! Ik ben aankomende zaterdag 37 weken. Vanaf dan mag die kleine ook echt komen van mij. Baby is ook al ingedaald en al. Plus weet niet of het wat te zeggen heeft..... Maar de baby lag op bijna lle echo's (behalve 12-weken) minimaal 1 week voor op groei.

Let's hope so dat ze zich een weekje verteld hebben :D

Verder lekker rustig aan he ;)

liefs

Super dat je de 37 weken hebt bereikt! Wat een magisch getal dan he?

Even een vraagje over het bed. wij hebben een bed van 50 cm hoog (boxpring). Kunnen hier normale klossen onder? Ik heb het gevoel dat het dan een enorm hoog bed wordt.. Het zal wel goed zijn, maar twijfel een beetje.

Wie o wie weet dit of heeft hier ervaring mee?

Ons bed ga ook eind deze week omhoog!mn man roept al weken lang dat het bed omhoog moet haha.hoeft pas met 37 weken eerder mag je toch niet thuis bevallen.dus het gaat allemaal serius worden nu!nog maar even....kan niet wachten.ga van de week ook maar het zeiltje in bed leggen.o weet nog bij de 1ste dat ik dat zo irritant vond!maar toch maar doen
liefs jootje

Terug
Bovenaan