Verplicht als princes op de erwt voelen.

Dank jullie voor de reacties. Anders vraag ik het gewoon even na bij de thuiszorgwinkel. Zij zullen vast wel weten wat de beste oplossing is (en anders weet de vk natuurlijk ook wel hoe het zit).

hey,

wij hebben een boxspring van 60 cm hoog... vrouw van de kraamzorg zei al: hier kunnen geen klossen onder, had iets met de poten te maken. Ik heb nu een badkamer vol drogende bierkratjes staan, zodat we morgen (dan ben ik 37 weken) het bed kunnen ophogen, zonder dat de kamer naar bier gaat stinken :p
moet trouwens ook morgen even antislipmatten kopen, zodat kratjes niet weg glijden...
wilde vandaag, maar bij de karwei hadden ze die niet, dus moet morgen even bedenken waar dan wel

hier is het zo dat bed minimaal 75, maximaal 80 cm hoog mag zijn.. en daar zijn ze heel strikt in ... ons bed wordt nu 82.5 (met bierkratten dus) en dat viel echt op het randje...

liefs,

T

Ons bed is altijd hoog, er hoeft niks onder om het bed op te hogen, wel lekker hoor! Met in en uit bed stappen nu is het heerlijk, kan er zo in- en uitrollen haha!

Hier moest het bed 80 cm hoog zijn. Maar boxspring kun je wel verhogen hoor! je bent alleen wat meer poten nodig. Gewoon even naar de thuiszorgwinkels, en anders ophogen met kratten, dit kunnen ook frisdrank kratten zijn. Gewoon borg betalen bij de supermarkt. Ze kijken er echt niet raar van op als je daar om vraagt. De richtlijnen staan bij ons in de info van het kraamcentrum, en ik kreeg van de vk een lijstje met klaar hebben staan vanaf de 37ste week, en daar stond ook de hoogte van het bed in.

Ik kan hier niet wachten totdat wij de klossen mogen halen! Ons bed is erg laag.. en dat is voor mij erg lastig met in/uitstappen..
Bed moet hier geloof ik 70 of 80 hoog zijn.. moet het nog maar even nakijken.

Je kunt ook gewoon een matras of meerdere erop leggen. Ligt natuurlijk hoeveel je je bed nog moet verhogen.

Ons bed is 63 cm hoog, maar dat was prima volgens de kraamzorg. Anders leg ik er nog een topper bovenop.

liefs

Terug
Bovenaan