verplicht nummertje?

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Moet even iets kwijt. We zijn deze maand voor het eerst echt bezig om zwanger te wordne en hebben vanwege slaapgebrek (de 1e is een moeilijke slaper) een aantal maanden weinig seks gehad, veeeeel te moe...... Ik heb natuurlijk precies uitgerekend wanneer ik op z'n vruchtbaarst ben, dat was gisteren, we zijn nu een paar keer om de dag aan het klussen, maar gister zei mijn man dat hij niet een verplicht nummertje wil maken en er ook gewoon van wil genieten...... Hij wilde dus niet....Tja.... Dus gister was ik er echt heel pissig om en ben boos gaan slapen. Gemiste kans dus gister..... Ben er echt boos om. Ik ben nu we weer aan nr 2 toe zijn best veel bezig met het idee om weer zwanger te worden en ik denk dat alle vrouwen dit wel doen. Het is toch mijn lichaam dat de prestatie weer moet leveren. Wat verwacht een man dan? Dat ik zwanger word van af en toe seks? Ik wil dan de kansen optimaal maken. Heb geen zin om maanden steeds tussen hoop en vrees te leven. Wat vinden jullie hiervan?

Hoi hoi,

allereerst wil ik je feliciteren met het besluit dat jullie gaan klussen voor nr. 2!!

Maar nu ff je vraag:

Toen wij voor een 2e gingen klussen, hield ik ook prs bij wanneer ik op zn vruchtbaarst was. Mijn vriend draait ploegen, en als hij de late had gehad ( moest ie ongeveer tot 3.00 's nachts werken) maakte ik hem de volgende ochtend/middag wakker om te sexen.
Nou vond hij dit niet erg hoor, maar het komt wel een beetje egoistisch over toch??
Ik was helemaal geobsedeerd door het zwanger willen worden.
En de keren dat ik dan ongi werd, was tuurlijk een vieze tegenvaller.

Nu zijn we meer als 5wk zwanger, en juist in de maand dat we er niet teveel mee bezig zijn geweest, dus gwn sexen wanneer we er allebei veel zin in hadden, zijn we zwanger geworden!!

Dus ja... Ik snap je vriend heel goed!! Het moet geen verplichting worden, want dat maakt het er niet leuker op.
En jou snap ik ook heel erg goed hoor!! Tuurlijk mag je rekening met je vruchtbare dagen houden, maar doe het alleen maar als je er echt zin in heb. Want je vriend gaat dat merken, als het maar om 1 ding gaat, glf me maar

Dus meid, geniet van de sex met je vriend!! Des te eerder ben je zwanger.

Groetjes Debby.

Hoi Mama V!!

Ik snap je heel erg goed. Er Moet gewoon op bepaalde dagen geklust worden, want dan is er de meeste kans. Mijn vriend zei ook altijd... jij wil alleen als het weer de tijd is, dan zei ik jah je wil toch ook een kleintje!! Wij hadden er eigenlijk altijd wel lol in, en we probeerde het ook altijd leuk te houden....

Maar als je weet dat er een kindje kan ontstaan uit die vrijpartij is het toch juist extra leuk??   Maar ja niet iedere man denkt daar mss hetzelfde over. Mss eens een praatje maken met manlief!?

Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn!

liefs Patricia

Hoi mama V, ik zit ook een beetje in een dipje. Maar heb besloten me erbij neer te leggen en gewoon te genieten van de momenten. De zaadjes zijn trouwens langer houdbaar dus als je niet op de dag van je eisprong klust wil nog niet alles zeggen. Maar herken het wel hoor. Ik weet mijn cyclus nog niet precies. Wast de eerste ronde 22 dagen, maar voel tot nu toch weinig in mijn buikje, dus kweet ook niet of ik mijn ei al heb gehad. Net als wat er al gezegd werd, misschien is het wel raak als je er juist niet teveel mee bezig bent. Daar hoop ik dan maar op en daar ga ik dan maar van uit. Wil me er niet meer te druk om maken. Proberen mijn vriendje op zijn gemak te stellen, heb het idee dat hem iets dwars zit, maar kweet niet wat er in zijn koppie om gaat en dat maakt me best verdrietig.

Heel geluk en komt vast allemaal goed meis!

Gr. Nathalie

Hoi,

Vooral nu je nog maar net bezig bent zou ik er niet zo;n druk op leggen! Dan komt het tussen jullie in te staan, en dat lijkt me niet de bedoeling!

Bovendien hoe vochtiger/meer opgewonden  jij bent hoe beter de zaadjes bewaard blijven en vervooerd kunnen worden. En hoe opgewonderder hij is hoe meer zaadjes er vrij komen.

Dus het is maar de vraag waneer je de meeste kans hebt!

Wij zijn nu in ronde 9 bezig voor een tweede. Van de eerste was ik al in ronde 2 zwanger! We doen niets anders, als toen we voor de eerste gingen! Meestal klussen we om de dag. Maar we zorgen er wel voor dat we er beiden van genieten.,
Ik zou trouwens ontzettend boos worden op mijn vriend als hij kwaad zou zijn omdat ik geen sex zou willen!
Sexen kun je niet op commando, een kindje maken ook niet!

Probeer dus van de skes te genieten en jullie zien het wel!

Veel succes

Hahha nee ga hem ook niet dwingen, denk niet eens dat hij door heeft hoe ik me erover voel. Tis ook niet dat ik vind NU moet het want nu is het de tijd rond mijn ei. Maar mis gewoon de genegenheid. Sinds mijn ongi nog niet weer geklust. Dan denk ik soms van zou hij ergens bang voor zijn of misschien nog ff willen wachten. Maar hij zei juist tegen mij dat hij graag kindje samen wil. Maar goed ik kan niet in zijn koppie kijken. En ik vraag het niet op de man af. Pff ingewikkeld soms, hihih. Maar komt wel goed hoor. Wou er gewoon ff op reageren. Ik wil geen gedwongen of geforseerde sex!

Gr. Nathalie

Hoi,

Waarom vraag je het niet op de man af? Mannen willen toch altijd directheid?
Ik zou zeggen, ga samen uit eten en bespreek het!

Wellicht dat er dan meer duidelijkheid en openheid ontstaat!

SUcces he!

Ben af en toe onzekere muts en praten valt niet altijd ff mee, maar ga het zeker doen. Vanavond lekker samen tv kijken. En ach komt wel goed (hoop ik)

Gr. Nathalie

Terug
Bovenaan