verplicht nummertje?

Hoi!!

Ik denk ook wel dat ik snap wat je bedoelt.
Ik merk het zelf ook. De dagen voor mijn eisprong vind ik dat we "er optimaal gebruik van moeten maken" en en de rest van de maand zie ik wel hoe het loopt,
m.a.w.ik ben ook veel te veel gefocust op een mogelijke eisprong dus mogelijke kans op zwanger worden.
De week van mijn ongesteldheid voel ik met het rustigst. Geen sex en geen kans op zwangerschap...
Mijn partner denkt ook veel relaxter: "lukt het deze maand niet dan komt er wel weer een nieuwe maand met nieuwe kansen", terwijl ik dan denk":   weer een maand voorbij...

Veel succes!!!

Groetjes Janne

Jammer dat je niet meer reageerd mama V. Ik merk nu ik het meer van me af heb gezet dat ik me wel fijner voel. Zie het allemaal wel. Ik ga gewoon genieten met zijn tweetjes en hopelijk in de toekomst met zijn drietjes.

Gr. Nathalie

Hallo,

Ja ben er even niet geweest, druk, griep etc.
 Bedankt voor jullie reacties. Het is toch weer helemaal goed gekomen hoor. we hebben het goed uitgepraat. Hij snapt mij en ik begrijp hem ook best. Aleen het is wel mijn lichaam dat het weer moet gaan doen en ik moet er nu al dingen voor laten, zoals een wijntje drinken, brie eten etc.  Dus ik wil op de juist  momenten wél er voor gaan, zodat ik het gevoel tenminste heb er alles aan gedaan te hebben. Dat begreep hij wel. We plannen het op de vruchtbare dagen wél en de rest van de tijd zien we wel of 't ervan komt.....

gr Roos  

Ook hier heb ik zo'n eigenwijze man hahaha.
Ik leg er ook veel te veel druk op en dat komt ons niet ten goede....
Ook denk ik dat ik deze maand mijn ei heb gemist, ik baal er goed van en heb dus net als natalie een behoorlijk dipje
Ach ja we zullen wel zien...we kunnen het toch niet dwingen

Sinds ik het een beetje losser heb gelaten merk ik dat ik me er wel fijner bij voel
Wil gewoon genieten. En ach dit is ronde 2, moet me er niet te druk om maken zeg ik tegen mezelf. Ben benieuwd hoe deze ronde mijn cyclus is. En tis gewoon af en toe allemaal heel erg spannend en dan kan ik soms een onzettend onzekere muts zijn.

We kunnen ze idd niet dwingen meiden en dat moeten we ook niet willen. Proberen zoveel mogelijk te genieten met zijn tweetjes. En dan komt ons liefdeskindje vanzelf!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan