Verrassing!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Ik zit nu in Zuid Beieren...op wintersport vakantie...en we hebben de laptop meegenomen...en nu heeft onze gastvrouw gezorgd dat we internet hebben...
Handig he?

Het laatste wat ik jullie schreef was dat ik een paar dagen overtijd was....
Nou is het geval....dat ik dus een zwangerschapstest heb gedaan en....
die is gewoon positief??
Echt waar....het is ongelooflijk.... Vrijdagavond  dus gedaan...een predictor met een roze stip in het midden van het venster.....en nog steeds vinden wij het ongelooflijk....
Woensdag als alles weer open is...ga ik er toch nog een halen en nog eens doen....
Maar ik geloof dat het niet anders kan...ook niet ongesteld geworden dus....

Ik dacht ik deel dit even met jullie...alhoewel het besef er nog niet is....
Dus nu doe ik maar extra voorzichtig met alles..met langlaufen enzo...
Haha....
Misschien toch een kerstkadootje gehad....

Nou voor nu iedereen hele fijne kerstdagen!!
En de kaarsjes branden voor iedereen die nu ook zo een spanning hebben....
en de rest natuurlijk ook....

Liefs Linnepinnie

Hartelijk gefeliciteerd!!!!

Ben je nu dus spontaan zwanger geraakt?

Ik heb dat zelf meegemaakt in 2004. We waren al 1,5 jaar in behandeling bij de gynaecoloog (alle onderzoeken enz. gehad, ook hormoontabletten geslikt), en ik raakte maar niet zwanger. De gynaecoloog kwam tot de conclusie dat spontaan zwanger raken er echt niet in zat, en aan  de hand van de onderzoeken (slechte kwaliteit van het zaad) zei hij dat we niet in aanmerking kwamen voor KI of  IVF, maar alleen voor IVF met ICSI. We hoorden op 1 april 2004 dat we op de wachtlijst gezet werden en dan zouden we in augustus 2004 aan de beurt zijn. Dit kwam hard aan, maar aan de andere kant wisten we nu wel waar we aan toe waren. Op 17 mei was ik echter een paar dagen over tijd, en ik had ontzettend gevoelige borsten (ik kon in bed zelfs niet op m'n buik liggen, zo gevoelig waren ze). Ik heb toen voor de zekerheid toch een test gedaan, en wat bleek..... ik was zwanger!!! Ik ben toen met 6 weken naar de gynaecoloog gegaan voor een echo, en hij snapte er niks van! Een toevalstreffer zei hij. In januari 2005 is onze dochter geboren na een zwangerschap van 41 weken.

In september van dit jaar wilden we gaan proberen voor een  2e kindje. We hielden er rekening mee dat het de vorige keer inderdaad een toevalstreffer was en dat het misschien niet nog een keer spontaan zou lukken. En als dat wel zou lukken, het waarschijnlijk weer een hele tijd zou gaan duren.
Dus niet, want ik oktober was ik al overtijd en de test gaf meteen POSITIEF aan!
Helaas is deze zwangerschap met 10 weken geëindigd in een miskraam. Ik vind dit heel erg, maar er zit toch nog een positief ding aan vast:  ik kan dus nog steeds spontaan zwanger worden!

We gaan het gewoon weer proberen en hopelijk lukt het nog een keer en gaat het dan wel weer goed.

Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe! En een fijne vakantie natuurlijk!

groetjes Jos78

Hoi Jos!

Dank je wel voor je reactie...en ja het is dus zomaar spontaan gebeurd...nog steeds beseffen we het ook niet.
In heb 3 iui behandelingen achter de rug... en in oktober heb ik een hsg gehad...
Dat kan er dus mee te maken hebben..ze zeggen wel vaker dat je na een hsg vruchtbaarder kan zijn...
In november ben ik nog ongesteld geworden na de hsg en nu ineens dus niet meer.
Ik heb al prikinstructies gehad want we zouden dan in januari beginnen met een nieuwe 3 iui behandelingen maar dan met de hormonen lucrin. pregnyl en puregon.
Maar toen was ik ineens vrijdag 3 dagen overtijd en kreeg ik een positieve zwangerschapstest...Echt vreemd na 2.5 jaar proberen.

Maar wat jij dus ook heb meegemaakt...het kan dus wel...onwerkelijk maar toch spontaan zanger geraakt... nu nog hopen dat het blijft zitten...
Super toch dat jullie nu een dochtertje hebben...en dat de tweede in principe ook vrij snel raak was....Wel ontzettend erg dat dat een miskraam is geworden..maar je moet maar zo denken...een miskraam heeft meestal ee reden...en je kan dus wel zwanger worden!

Ik wens je heel veel succes met het proberen voor de tweede..het gaat vast lukken...
En ik hoop dat wij het geluk hebben dat het gezond blijft zitten...ben wel heel voorzichtig...ik weet dat het nog mis kan gaan...
Ik verdiep me er verder ook nog niet in...eerst maar eens zien hoe het gaat verlopen....

Voor nu hele fijne feestdagen!

Liefs Linnepinnie....
5 weken en 1 dag zwanger....
Het is toch wat....

lieve linnepinnie,

wat een geweldig nieuws.
na 2.5jaar zwanger, en dan ook nog spontaan.
een grote kerst verassing.

ik wens je fijne dagen toe op je vakantiestek.
jou feestdagen kunnen niet meer stuk.
en geniet van dit wondertje!!!

groetjes, jana

Hey linniepinnie,

Super mooi kerstkado he. Geniet er maar lekker van. Dat doen wij ondertussen ook.
Meid we gaan goed het nieuwe jaar in.

Doe rustig aan. En nogmaals gefeliciteerd.

Liefs
Nicole

oooooo linniepinnie

Wat geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een super nieuws zeg!!!!!!!!! en dat op 1e kerstdag! en op vakantie! Nou geniet er maar van hoor!!!!!!!!!!!!! op naar een top   2007!!!!!!!!!!!!!!!

kus kus

En zo blijft de natuur toch onberekenbaar! Meid van harte gefeliciteerd. Ik weet hoe je je voelt, nog vol ongeloof! Zeker omdat je al wat IUI behandelingen achter de rug hebt.
Wij zouden vorig jaar op 2 dec. beginnen aan de MMM, maar ik had onverwacht op 1 dec. een positieve test in mijn handen! En dat ook na weinig klussen! En inmiddels zijn we de trotse ouders van een fantastische zoon die alweer bijna 5 maanden is!

Meid ga ervan genieten!

Veel liefs,
mama van Tijs

Wat geweldig! Gefeliciteerd!!
Dat is toch het mooiste kerstkado wat er bestaat!

Liefs, Maan

Terug
Bovenaan