Verrassing!

Van harte Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap.

Groetjes Sabine

Lieve Linnepinnie,

Zit hier met tranen in mijn ogen je berichtje te lezen!!!
Dacht ff kijken of hier nieuws was!!!! Wat een geweldig nieuws ben er door geraakt hoor!!!
Wil je heeeeeeeeeeel eerrrrrrrggggggg feliciteren met jullie geluk!!! Wat een geweldig kerst moet het zijn geweest voor jullie!!! Na zo'n lange tijd hebben jullie het dubbel verdient!!!! En de wonderen zijn de wereld niet uit zo zie je maar weer!!! Hoop dat alles goed met jullie blijft gaan en geniet ervan hoor het gaat zo snel allemaal!!!!
Ben vandaag al weer 28wk dus de tijd vliegt nog maar 6wk werken en dan met verlof!!!
Wil jullie een geweldig nieuwjaarsfeest wensen en vooral een geweldig 2007!!!!

Dikke knuffels vanuit ook Duitsland(Goch)!!!

Liefs Sandy

Oh meid is lees het net.... WAT GEWELDIG!!!
Ooh ben zo blij voor je!!! en dat het spontaan is gebeurd is helemaal super natuurlijk!
Met heel veel geluk en doe kalm aan!!!

Liefs Leah

Wat goed zeg, geniet ervan, van harte gefeliciteerd en nog een fijne vakantie, of ben je inmiddels al weer thuis?

Groetjes, Pleun

Hé Linnepinnie,

Kom net treug van vakantie, lees ik je geweldige nieuws !!

Echt helemaal te gek zeg,  en ook  nog  spontaan. Mijn gyn zegt steeds, "tot de volgende keer, als het nog nodig is"... maar zelf geloof ik er niet meer zo in, in spontaan zwanger worden, na 3 jaar, maar als ik jouw verhaal dan weer lees, krijg ik weer helemaal hoop !

Geniet ervan !!

Hoi lieve meiden...

Nogmaals bedankt voor alle ontzettend lieve reacties...
Wij zijn inmiddels net terug van vakantie...en beginnen het ook pas net een beetje meer te beseffen...
Vandaag aan ouders en opa's en oma's verteld....die waren tot tranen toe geroerd...
Echt super!!

Ik wil jullie allemaal een ontzettend vruchtbaar jaar toewensen...dat iedereen hier, de  zwangeren..heel snel mogen gaan volgen!!!!!!!!!

Succes meiden!!

Liefs Linnepinnie

Hoi,

ik ben een poosje niet geweest maar lees nu dat je eindelijk zwanger bent gefeliciteerd en geniet ervan.

gr. linda

WOW!

Ben een weekje op vakantie geweest... en wat een mooi nieuws allemaal op het forum!
Geweldig dat je zwanger bent, geniet er lekker van!

liefs, Saartje

Terug
Bovenaan