• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Verrassing!

yvanka86

New member
Afgelopen donderdag heb ik weer positief getest!!! Wat een verrassing!
Alhoewel...als je niet voorzichtig bent, kan t gebeuren he ;) We hadden vorige week net tegen elkaar gezegd dat we er weer voor gaan, je weet ten slotte nooit hoe lang het duurt en ik wilde wel graag 2 kindjes vlak achter elkaar.
Een week later deden we een test en die gaf een dikke plus aan! Ik dacht dat ik aan het begin van de week ongesteld was geworden, maar dat zette niet echt door. Vrijdag zouden we borrelen met de buren, dus voor de zekerheid maar even een test gedaan. Ik wou natuurlijk niet drinken als ik zwanger zou blijken. Wat een verrassing haha, one lucky shot!!

Ben nu wel wat gespannen en nerveus. Voel me helemaal niet zwanger, maar dat had ik de vorige keer ook. Weet ook niet meer precies wanneer de vorige menstruatie was, maar zal nu bijna 5 weken zwanger zijn denk ik. Komende weken dus maar rustig kijken wat er gebeurt en dan de verloskundige maar eens bellen :)

Superblij dus, maar vind het ook allemaal weer heel spannend :)

Ik hou jullie op de hoogte :)
 
Gefeliciteerd! Superleuk! Volgens mij ben je de eerste weer van onze 'lichting' :)! Hier houden we het nog even bij 1, een eventuele tweede willen het liefst als Rosalie wat ouder is (een jaar of 4 ofzo). En aangezien ik bij haar ook gelijk zwanger was verwacht ik dat het ook dan niet al te lang zal duren ;).
 
Gefeliciteerd, geniet ervan. Jeetje, snel hoor, zal pittig worden.....maar ook wel weer leuk. Spannend!!!!

@Sjess, roep dat niet te hard dat het bij een 2e ook zo snel kan gaan. Dachten wij ook....maar dat duurde toch heel wat langer. Bij ons zit er bijna (op 2 weken na) 5 jaar tussen en dat vindt ik ook wel prima.
 
Wat superleuk!! Gefeliciteerd!! Ik begrijp dat het weer even spannend is als bij Jaimy, maar ontzettend leuk hoor! Hou ons op de hoogte en natuurlijk lekker genieten!!
 
gefeliciteerd.spannend hoor.geniet ervan

sjess
ik was van de 1e ook gelijk zwanger.wachte ook tot mijn dochter 3en een half jaar was.want het zou toch weer gelijk raak zijn.nu zit er 8jaar en 1 dag verschil tussen.wel leuk hoe bewust ze het mee maakt en ook makelijk want mijn dochter van 8 gaat aardig haar eigen gang.je weet het nooit ;-)
sept mam
 
Oké, misschien iets om rekening mee te houden straks, alhoewel ik het geen ramp zou vinden als het bij eentje blijft... Maar laten we on topic blijven en vooral blij zijn voor Yvanka :)!
 
Heey gefeliciteerd !! Superieur 2 kort op elkaar!! Tussen Liam en Noé zit 14,5 maand en ik heb er geen spijt van! Ze spelen nu al samen :) geniet ervan meid en ik wens je een fijne en voorspoedige zwangerschap!!
 
Terug
Bovenaan