• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Verrassing!

Dank je wel voor jullie reacties!

Zal zo eens even de verloskundige bellen. Voelt allemaal nog erg onwerkelijk, deze eerste weekjes. Kan niet wachten tot de echo en dat ik weer een buikje krijg. Dan is het allemaal wat dichterbij :)
 
Hi yvanka!

En al een afpraak gemaakt bij de vk of inmiddels al geweest? Hopelijk voel je je goed en kan je lekker genieten van je 2e zwangerschap!! Bij mij gaat het ook behoorlijk kriebelen hoor!! Dusss, wie weet... :)

Liefs Esje
 
Ik kan 19 april voor t eerst bij de VK terecht, maar hoop voor die tijd al een echo te hebben. Dan zou ik namelijk al meer dan 9 weken zijn en zo lang kan ik niet wachten.
Nu even afwachten wanneer t echocentrum plek heeft... Hopelijk over 2 weekjes...
Kan nu al aan mijn buik merken dat kleren strakker gaan zitten. Ik was net flink aan t afvallen en paste weer in wat oude kledingstukken, maar vanochtend zag t er niet uit...lkkr rolletje zeg maar ;-)
Verder nog nergens last van, alleen extreem moe. Dit weekend 2 keer om 21uur op bed gegaan... Vanavond na grey's anatomy snel weer op bed :)
 
Nou gefeliciteerd! heel leuk voor je! ik moet er zelf nog niet aan denken, maar als je er aan toe bent is het heerlijk, spannend hoor! hou ons op de hoogte!
 
Terug
Bovenaan