Verre vakantie-ervaringen

Juni is een prima maand om naar Malta te gaan. Als de Maltezers in het hoogseizoen de mussen niet van het dak zouden schieten dan vielen ze er van de warmte wel dood vanaf (ja, vreemde acties).

Ik ben over Malta gekomen toen ik naar Gozo (xlendi)  ging. En daar heb ik meer onderwater gezien dan er boven want ik heb daar mijn duikbrevet gehaald. Had toen nog geen kind, dus qua kindvriendelijkheid weet ik het niet precies. Maar volgens mij hoef je je daar niet druk om te maken hoor. Ze leven voor het grootste deel van het toerisme en kinderen horen daar ook bij. Bovendien zijn de zuideuropese / mediteraanse landen erg kindgericht, Malta zal daar niet veel anders in zijn.
Op Kreta was al het personeel van het complex waar we zaten helemaal weg van Julian (blonde zomerhaartjes, blauwe ogen). Hij heeft genóten van de aandacht en moest er bijna van afkicken toen we weer thuis waren, hahaha.

Kijk anders ook eens op vakantiereiswijzer.nl naar wat anderen van de accomodaties vonden die je op het oog hebt.

Goede zet trouwens, vakantie plannen!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan