verruilen van de kinderwagenbak?

Hoi hoi,

Ik was benieuwd wanneer jullie de kinderwagenbak verruilen voor de zitting.
Noa wordt ondertussen best groot om in de bak te liggen (het kan nog wel) en ze vind het ook leuk om meer te zien.
Is het het beste om te wachten tot ze zelf goed (los) kan zitten of?

hoi

emma is van 29 september en ik heb de buggybak er nu 2 weken opzitten omdat ze ook niet meer goed lag in de bak. en ze kijkt graag rond. ze vind het dan ook erg leuk in de kinderwage.

Ik heb vorige week alles omgebouwd. Lisanne vond het nm de bak maar niks, ze zag te weinig. Nu kijkt ze haar ogen uit.

Hoe oud is lisanne?
Noa is van 19 september. Was net even via google aant zoeken en in principe zeggen ze dat het het beste is om te wachten tot een kind zelfstandig rechtop kan zitten. (Als dit mogelijk is met de grootte van je bak). Dus ik denk dat ik nog heel eventjes wacht.

Lisanne is van 9 september en kan al rechtop zitten. Niet uren natuurlijk, maar ze houdt het al een poosje vol. Ik heb ook voor kleine stukje de maxi cosi gebruikt, maar ze wilde duidelijk rechtop zitten en met een krijsend kind op straat is ook niet alles.

Ons zitje kan wel helemaal plat, dus als ze in slaap valt dan kan ze helemaal platgelegd worden.

Alysha is van 3 sept en heb het zitje vanaf de 5 maanden erop zitten, en toen kon ze idd ook al goed zelf blijven zitten zonder om te vallen..
De bak vond ze ook helemaal niks meer..
ons zitje kan ook bijna helemaal plat dus heerlijk voor als ze wilt slapen..

D. ligt nog in de bak, daar kan hij ook nog heerlijk in slapen.. Zal niet lang meer duren maar hoop nog tot het voorjaar! D. is van 16sept.

heb de bak al een maand opgewisseld,ze paste er gewoonweg niet meer in,maar het zitje wat ik heb kun je ook in ligstand zetten dus ze heeft er niet veel last van.
esmay is ook van 16 september

Terug
Bovenaan