verruilen van de kinderwagenbak?

Hier ligt onze Joris al ruim een maand in het zitje. Ik leg hem wel helemaal plat trouwens. Dan is er ook weinig verschil met de bak, behalve dat er meer ruimte is. Gewoon ombouwen dus en plat leggen.

Onze man is van 21 sept en ligt nog in de bak. past nog net, maar aangezien hij nog niet erg lang zelfstandig kan zitten, doen we het er nog mee, verder veel met de maxi cosi op wagen :)

Abel(22/09) ligt nog prima in de bak, hij vindt het heerlijk. Kan ook nog niet zelf zitten.

Lijkt mij wel lastig als het zitje erop zit dat hij zich minder goed zal kunnen afsluiten als hij moe wordt.

Ik zie ook wel eens kindjes in de bak zitten, waarom zouden mensen dat doen?

Lisanne valt gewoon in slaap in het zitje. Als ik zie dat ze moe wordt gaat die in de relax stand en valt ze weg dan gaat ze plat.

Ik vond het ook jammer dat ze niet meer in de bak wilde, maar als ze wakker was, was ik alleen maar bezig rondslingerende benen weer in de bak te doen etc. Ze verveelde zich gewoon. Ik heb toen een paar weken met haar de maxi cosi gebruikt en als ze tegen een slaapje aanzat de bak.

Joshua is als ik het zo lees gewoon heel makkelijk kind hahaha. Die vindt het allemaal wel prima, op vakantie zat/lag hij al in een buggy (geen plek in de auto voor de kinderwagen), als we met de auto weggaan zit/ligt hij prima in de maxi cosi als we vanuit de auto gaan wandelen, gaan we vanaf huis wandelend ergens heen dan ligt hij nog in de bak. Hoewel dat niet lang meer duurt want hij is er bijna uitgegroeid.

Terug
Bovenaan