verscheurde gevoelens

Hooii,

wow, ok stop! Ik heb geen oordeel hoor en ook geen praatjes (zoals hier boven staat), ik vroeg mij alleen af waarom bjz jou dat advies gegeven had. Niets vervelends naar jou toe, alleen een vraag. Het lijkt mij voor jou zo'n oneerlijke situatie op deze manier.
Jouw wordt iets vervelends aangedaan en vervolgens moet je je kinderen ook nog missen. Dat je kinderen uit huis wonen, lijkt mij vreselijk.
Wel goed om te lezen dat je kinderen in een 'vertrouwde' omgeving wonen. Maar als moeder heb je je kindertjes toch het liefst dicht bij je denk ik.
Hopelijk kan je nog wel een beetje van je zangerschap genieten zo?

En nogmaals, ik bedoelde het niet verkeerd hoor. Mijn excuus als het daar wel op leek.

Groetjes!

Hoi Gabrielle,

Je hoeft echt je excuus niet aan te bieden, heb het niet verkeerd opgevat hoor, ik snap wel waarom je dat vroeg, Maar dat had ik je vanmiddag ook al geschreven.
Ik voel me ook echt niet aangevallen hoor. Dus niets aan de hand meis

groetjes poppie

okee gelukkig, ik dacht namelijk dat je het gevoel had je moeten te verantwoorden tegen over mij, toen ik je antwoord zag na mijn vraag.

maar wat mijn voorganger ook al typt; diep respect dat je het belang van je kinderen voordat van je zelf laat gaan!

Geniet je nog wel een beetje va deze zwangerschap nu? Of zit je vooral met je gedachten bij je andere kids?

Groetjes

Hey

Wat een rot situatie maar van andere mensen moet je niets aantrekken.
Jij heb het beste gedaan voor jouw kinderen en om uit het geweld te zijn.
ik vind dat heel knap van je en ben best trots op je.

Zelf ben ik tegen bjz maar dat is mijn eigen ervaring erin.

Mensen oordelen snel zonder maar iets te weten.
kan begrijpen dat je dubbel gevoelens heb maar hoop dat je desondanks toch kan genieten van je zwangerschap.

Jij weet als moeder het beste voor je kinderen en dat heb je uit liefde voor hun gedaan.

strekte meis.

liefs 4 kidz

Ik geniet wel van de zwangerschap maar het gemis van mijn kinderen is er altijd.
Ik merk wel dat ik heel beschermend ben tegenover dit kindje dat ik nu alzoiets heb van een oppas hoeft niet, hij blijft bij mij, Onbewust ben je er toch heel veel mee bezig. Maar ik heb ook wel zoiets van kom op, het gaat nu goed. mijn vertrouwen heeft zo'n deuk opgelopen dat het heel erg moeilijk is om mensen weer zo dicht bij je te laten komen.
Heb gelukkig een lieve partner nu. En wat betreft bjz, ook ik ben het niet altijd eens met hun werkwijze maar het scheelt denk ik dat ik een fijn contactpersoon heb, die de beloofde dingen ook nakomt.

dikke knuffel poppie

Poppie, nogmaals, zoals jij hier reageert, getuigt gewoon dat je een buitengewoon goede moeder bent en een heel sterke vrouw! Ik wens jou, je kinderen, je nieuwe partner en je kleintje onderweg een heel mooie toekomst! Ook als deze toekomst pas kan beginnen op het moment dat je kinders oud genoeg zijn om te begrijpen wat voor onrecht jou is aangedaan!
Sterkte en geniet van elkaar op elk moment dat mogelijk is!!!

Dikke knuffel en echt ik vind je een top-vrouw en moeder!

Sas

Terug
Bovenaan