Hey ik ben zelf in een soortgelijke situatie. Nog wel een stapje verder want mijn vriend heeft een vasectomie gedaan na dat die al kinderen heeft met een ander. Daardoor zitten wij samen nu in een IVF icsi traject. En het loopt niet op rolletjes... Al 4 mislukte tp en moet aan een nieuwe ronden beginnen want de embryo's zijn op. Ik ken je gevoel volledig... Ik had dat vooral in het begin. Ik raad je aan om er over te praten dat heb ik ook gedaan en je kan nog verrast worden het is al die tijd zwaarder voor mijn vriend geweest dan ik dacht en na het goede gesprek zitten we ook op 1 lijn iig ik heb dat gevoel meer. Waar ik achter ben gekomen is dat het om meer gaat dan alleen een kindje hebben. Het gaat om een familie hebben met de liefde van je leven. Dat is natuurlijk ook een ervaring opzich! Na de laatste mislukking zag ik me vriend ook voor de eerste keer met tranen in z'n ogen terwijl ik vooral heel woedend was. Heb m toen niet getroost en heb daar nog spijt van. Probeer lief voor elkaar te zijn en blijf praten zodat je straks niet misverstanden krijgt over wie wat voelt.