verschillende soorten pijnbestrijding

ik ben dan toch de nuchtere trien die het helemaal op zichzelf wil gaan doen hahaha!
ik heb Jari ook zonder pijnbestrijding gekregen,en doe het nu weer!
ondanks de weeenstormen die ik heb gehad bij hem!
heb altijd geroepen dat ik het allemaal zonder kan..maaaar heb wel gezegd mocht de bevalling nu echt langer als een dag gaan duren,dan zou ik het wel fijn vinden om even te kunnen " rusten" ! dus alleen in die situatie wel pjnbestrijding..ik zou ook echt niet weten welke mogelijkheden er op dat gebied zijn omdat ik me nooit erin heb verdiept

Ik heb de eerste bevalling zonder pijnbestrijding gedaan en dat was me goed bevallen en heb t overleeft zonder echt bekant dood te gaan... En hoop t nu weer te doen zonder...

Jippie..... vandaag alweer 33 weken.........

Ik heb bij mijn eerste bevalling een ruggeprik gehad en zou het iedereen aanraden :)
Na het inleiden had ik enorm veel pijn en na die prik heb ik zelfs even kunnen soezen en ging de ontsluiting een stuk sneller.
Misschien ook een verschil dat ik daar aan het infuus lag en een katheter had, dus ik kon het bed niet verlaten. Dan is het volgens mij nog moeilijker om de pijn op te vangen. Brrr.
En toch probeer ik dit keer thuis te bevallen....

ook ik lag aan een infuus..was toen ingeleid..mocht ook niet van bed af..en had rugweeen..ik vind een ruggenprik gewoon eng..en ik denk maar zo : miljarden vrouwen hebben het zonder pijnbestreiding gedaan dus ik kan dat ook makkelijk :)

Ik heb bij de eerste geen seconde an pijnbestrijding gedacht. Ik ben thuis bevallen dus was geen optie. Nee de ween waren niet leuk, maar met mijn partner samen kon ik ze net de baas. Ook nu ga ik het liefst weer voor thuis en reken ik op mijn eigen kracht. Lekker in bad of de douche en een beetje rondlopen in huis, ik ga ervanuit dat we het daarmee wel weer gaan redden.

Het lijkt me best lastig om er een keus in te maken, veel succes.

Groetjes, Marijne

ik ga ook voor op eigen kracht! Ik heb een trauma wat spuiten betreft, dus die komen er bij mij niet in, haha! En ik denk maar zo: In Afrika hangen ze aan een boom en baren ze een kind, dan moeten we het hier toch helemáál kunnen!!!!!

Terug
Bovenaan