verschillende testresultaten

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb al een zoontje dat in augustus drie jaar geworden is. Onze tweede kinderwens is ontzettend groot. Nu heb ik hier een vraag over en ik hoop dat iemand me uit fde brand kan helpen. Mijn laatste menstruatiedag is op 28 augustus geweest. Na die menstruatie ben ik niet meer met de pil begonnen. Op 27 en 28 september heb ik een positieve test gehad en op 2-5 en 6 oktober een negatieve test. Afgelopen maandag 9 oktober heb ik eebn bloedtest gehad en vanmorgen de uitslag negatief. Maar gisteren op 10 oktober heb ikz elf nog een test gedaan en die was weer positief. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Hoi Mariska,

De test is positief dus ik denk dat dat maar 1 ding kan betekenen?!
Misschien even de huisarts bellen hoe hij/zij dit kan verklaren?

Suc6!

Groetjes
Noor

Hoi Mariska,

Wat zei de huisarts? Want ik neem aan dat je daar de bloed test gedaan hebt?
Normaal gesproken is een positieve test toch wel duidelijk. Hij kan alleen maar positief zijn als je HCG aanmaakt en dat maak je alleen aan als je zwanger bent.

Als het daarna (ik hoop het echt niet voor je) mis gaat, dan neemt het hormoon weer af en kan de test dus alsnog negatie zijn... maar dan zou je inmiddels toch wel een bloeding moeten hebben...

Heel raar. Ik zou weer contact met de HA opnemen en eventueel een echo laten maken...

Succes!! en sterkte!

Groetjes Bieb.

Hoi Mariska,

Als ik jou was zou ik ook de HA bellen en meer uitleg willen. Volgens mij is een bloedtest meer betrouwbaar dan een urinetest. Wat een onzekerheid voor je zeg. Bah.
Leef erg met je mee.
Sterkte.

Stanneke

Hoi hoi,

Ik ben idd bij de huisarts geweest nog wel twee keer zelfs en die kunnen mij geen zekerheid geven. Want de bloedtest was ook negatief. Maar ben nu bijna een week later nog steeds niet ongesteld. Ze zeiden dat ik moest wachten op een bloeding dat het vruchtje wel afgestorven zou worden. Maar dat zou dan al gebeurd moeten zijn. Ik heb ook ontzettend veel last van mijn buik. Nachten niet slapen van de pijn en ook neit kunnen werken. Verschrikkelijk is dit. Woensdag middag moet ikweer terug naar de huisarts en ik ben benieuwd wat hij dan zegt. Of ik nu eindelijk wel doorgestuurd word voor een echo.

Groetjes,

Mariska

Hoi Mariska,

Oei, wat zal jij je ellendig voelen.
Belachelijk dat ze je niet gelijk doorsturen voor een echo. Zeker als je zoveel pijn hebt.
Ik wil je absoluut niet bang maken maar wie weet zit het allemaal gewoon niet goed. Misschien buiten de baarmoeder ofzo? Kan je niet een verloskundige bellen in de buurt en het uitleggen. Misschien dat die je wel doorverwijzen want aan je HA heb je op dit moment niet veel geloof ik!

Sterkte joh!
En hou ons op de hoogte!!

Liefs Bieb.

Mariska hoe gaat het nu met je??
Ik heb je verhaal gelezen en ben er best van geschokken.
Wat een *&^%$^#@ huisarts zeg, dat hij niks verder doet terwijl je zoveel pijn hebt.
Ik hoop dat het beter met je gaat.
Anders moet je gewoon morgen weer naar de HA gaan he, en je niet af laten schepen.
Ik wens je veel sterkte,
Hopelijk voel je je snel beter en weet je waar je aan toe bent.
Lfs Niek

Hoi Mariska

Ik kan mij jouw twijfel goed voorstellen.Ik zelf
heb maandag 2testen gedaan die allebei positief
waren maar dat gebeurde pas naar 10minuten.Ik
begon daarom enorm te twijfelen dus dinsdag nog
een test gedaan maar die was negatief .Maar ik
had steeds het gevoel dat ik zwanger was dus
woensdag morgen nog een test in die was binnen
een minuut positief dus helemaal blij.Wordt ik niet
'smiddags verschrikkelijk ongesteld .Snapte er niets
meer van.Ik heb voor de zekerheid vanmorgen nog maar
een test gedaan maar die was negatief.Dus ik denk dat
als jij steeds positief blijft testen ondanks je bloedtest dat
je toch gewoon zwanger bent.Ik zal zeker bij je huisarts aan
dringen op een echo zodat je het gewoon zeker weet.Helemaa;
als je steeds buikpijn blijft houden en er al helemaal niet van
'kunt slapen.
Ik wens je heel veel geluk toe en ik hoop dat je zwanger bent.

Groetjes anita

Terug
Bovenaan