verschillende testresultaten

Hoi hoi,

Ik heb idd al kontact gehad met de verloskundige maar die kunnen niks doen omdat ik vanwege de pijn naar de ha gegaan ben. Dus trekken ze de handen terug. Ik ben nu al weer een paar keer bij de huisarts geweest en ze hebben gisteren weer een bloedtest gedaan en daar krijg ik morgen de uitslag van. Ik ben er echt bang voor want het zit niet buiten de baarmoeder maar het kon ook iets anders zijn. Ik had vorige week maandag al weer voor de tweede keer ongesteld moeten worden en ben het nu nog steeds niet. Ik krijg er steeds meer klachten bij zoals rusteloze benen en noem maar op. Misschien vinden jullie het ook wel fijn om elkaar op msn te spreken. Laat maar ff iets weten.

Groetjes,

Mariska

Mariska,

wat een ellende zeg...ik lees net je verhaal.
Ik hoop voor je dat je meer duidelijkheid krijgt van je huisarts en iets als een echo, dan weet je misschien meer.
Echt een rotsituatie...

Nou sterkte ermee!

Hoi Mariska,

Wat een ellende zeg dat je nog niets weet. En dat de VK niets kan doen... raar.
Msn is een goed idee hoor! Er is al een topic geopend daarover. Daar staat m'n adres bij dus voeg me maar toe als je wilt!

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat de pijn over gaat!
Hoe weten ze nu dat het niet buiten de baarmoeder zit?? Kunnen ze dat voelen?
Lijkt me zo stug. Echo lijkt me toch het meest praktisch... maar ja ik ben maar een verzekeringsvrouwtje en geen arts...

Succes!!

Liefs bieb.

Terug
Bovenaan