verschonen

Heel herkenbaar!
Mijn dochter van 7,5 maand kan ook niet stilliggen op de commode.
Er is niet echt een oplossing voor, maar als ik haar neerleg dan laat ik haar eerst even begaan.
De broek uit, romper los etc kan ook als ze op haar buik ligt.
Maar ja, dan moet ze toch echt op haar rug blijven liggen. Dat is inderdaad vaak een strijd met soms ook gekrijs uit frustratie. Het enige wat nog wel eens helpt is een krakend zakje, maar verder is het gewoon blijven terugdraaien en tegenhouden.

Leuk is anders, maarja overal poep is ook niets.
Succes! (ik hoop dat het vanzelf over gaat)
 
Hallo,

Ik heb de perfecte oplossing voor ons thuis van het kinderdagverblijf afgekeken! : ) Daar hadden ze een mobile boven de commode hangen net buiten bereik van de kids. Nu heb ik dit thuis ook gedaan, en mijn mannetje is er nu, een maand later, nog steeds niet op uitgekeken en kijkt braaf naar boven. Hij blijft dus keurig op z'n rug liggen. Denk niet dat het een oplossing voor lange termijn is, maar in ieder geval voor even!

Succes ermee.

Groetjes Liff
 
Heel herkenbaar. Onze meid is nu 18 maanden en draait nog steeds. Boekjes vindt ze helemaal geweldig en ze heeft dus ook altijd een boekje op de commode liggen waar ze in kan lezen.
Ik geef haar nu steeds opdrachtjes dat ze iets moet zoeken in het boekje. Dit doe ik al vanaf dat ze 12 maanden is. Dit werkt bijna altijd perfect, ze is dan lekker bezig.
Je moet denk ik even zoeken wat bij jouw kindje het beste past.

succes ermee
groetjes Anninas
 
hahaha heeeel herkenbaar. Mijn dochter is nu 11 maanden, en elke luier is weer een gevecht. Ik heb haar geleerd dat ze haar teentjes aanwijst als ik erom vraag. Zodra zij dus aan haar blote kontje ligt, vraag ik haar om der teentjes aan te wijzen. Ze kan dan niet anders als op haar rug liggen. Dan maak ik snel haar onderkantje schoon en schuif een schone luier onder haar bips.
Het dichtplakken is dan weer een beetje gerommel, maar zo kom ik in ieder geval een heel eind.

Hopelijk heb je wat aan mn tip.....
 
Terug
Bovenaan