Verschrikkelijk wachtbankje

Gisteren, vandaag of morgen is mijn NOD. Eigenlijk morgen (uitgaande van mijn hele regelmatige cyclus van 27 dagen), maar deze periode bij gynaecoloog geweest en nu was mijn eisprong ineens twee dagen eerder dan verwacht. Ik heb in de afgelopen vijftien maandstondes vaak met ovulatietesten gewerkt en die gaven altijd precies op tijd aan dat ik mijn ei zou krijgen. Dwz 14 dagen voor volgende menstruatie. Logischerwijs zou mijn nod dus gisteren zijn. Nu heb ik enorm veel witverlies. Het voelt steeds alsof ik ongesteld ben (ik voel het lopen), dus weer naar het toilet en kijken of ik ongesteld ben geworden en dan weer niets alleen maar wit, wit wit.
Testen durf ik niet. Trouwens waar ik normaal mijn borsten wel spannen voor de menstruatie voel ik het nu juist niet, nou ja, een heel klein beetje dan. maar niet zo erg. Ik wacht tot zondag en ga dan testen. Brrrrrrrr, ik heb de kriebels. Ik durf niet te hopen, bang voor een enorme teleurstelling (en anders moet ik volgende week de HSG doen). en het lukt me verdorie om de hele periode rationeel te zijn, waarom gedraag ik me dan net voor mijn menstruatie nu zo labiel??!!

Whaaaaaaaaaa

(sorry, dit moest ik even kwijt)

Zit zelf ook met de HSG (we lopen immers gelijk op)...Ik hoop dat die niet meer hoeft.. ;)
En ook ik zit dus in het wachtbankje..Heb mijn NOD dinsdag denk ik. Ook ik heb normaal al een dikke week grotere/gespannen borsten. Nu totaal niet het geval.
Alleen deze week 2 spontane bloedneuzen gehad, en dat kan ook een verschijnsel zijn. Had ik gegoogled, maar geloofde het niet. Maar de vraag even op 'zwanger zijn' forum gesteld. En daar beweren ze dat het wel degelijk een verschijnsel kan zijn.
Enne ook ik voel af en toe wat 'lopen' daar beneden..Heb er wel meer last van maar ook weer niet overdreven veel ofzo..
Eigenlijk heb ik nog nooit zo weinig klachten gehad...Vreemd..
Maar meiss ik begrijp het helemaaaaaal. Ik was ook relaxed en pas sinds 2 dagen zit ik ook van hmmm toch wel erg spannend weer..

Nou sterkte meiss, en ik hou je in de gaten, en uiteraard als ik zelf wat weet dan hoor je dat ook :D Zou leuk zijn als we gelijk op blijven lopen (met eindresultaat natuurlijk)

Hoi!

Ik zit ook onder de pukkels....heb ik normaal ook wel iets voor de menstruaties, maar ik tel er nu zeker tien op mijn hals en gezicht. Heb jij dat ook?
Wat apart van die bloedneus! Nou, ik hoop maar dat het een goed teken was. Hihihi en wat je zegt; dat we gelijk op blijven gaan wat resultaten betreft!!

Hmm ja pukkels heb ik al gehad, beetje rond/voor mijn ei..En daarna eigenlijk niet meer. (nou ja nu ik voel voel ik wat bobbels op mn voorhoofd en kin..)
Eigenlijk alleen die bloedneus, en wat moe. Maar was van de week ook totaal 2 dagen niet fit. Dus ja die vermoeidheid van mij kan ook nog van mijn korte ziekte komen..Ik weet het niet..
Spannend hoor allemaal..
Zal voor je duimen ;) (en voor mezelf natuurlijk haha).

Hallo,

even een reactie op je berichtje.
Ik ben eindelijk na 6iui's en 3ivf's zwanger.Nu 6wk.
Ik had ook het gevoel ongesteld te worden,geen afscheiding,maar wel idee dat het kwam en iets voelde lopen,zat onder de pukkels,last van onderrug en pijnlijke borsten.
Dus mischien dat je wel zwanger bent,maar helaas zit er niks anders op dan afwachten.
Succes!!
Gr. Suusje

Hoi Suusje,

Jeetje, wat een traject!! En wat spannend nu! Maar van harte gefeliciteerd joh!! Wat reuze fijndat het jullie dan nu gelukt is!!!!!!! Geniet er maar lekker van! Dat is jullie reuze gegund!

gr. Louise

Terug
Bovenaan