Verschrikkelijk wachtbankje

Hallo Meiden,

hoor hier niet op het dit fotum maar lees over een beetje mee. Had ook al gereageerd op het verhaal over bloedneuzen (had ik tijdens mijn 2e zwangerschap ook last van in de 1e periode)

en pukkels daar heb ik normaal geen last van maar tijdens in de 1e 3 maand van mijn 3 zwangerschappen heb ik daar ook last van gehad. Ze zaten gelukkig niet over mijn hele gezicht maar vooral rond mijn kaaklijn.

Ik hoop echt dat jullie zwanger zijn!! Succes met het wachten en testen natuurlijk!

Groetjes Anne

succes met de HSG.
Achteraf gezien viel het mij wel mee. Op het moment zelf is het geen fijn gevoel, maar gelukkig duurt dat "onprettige" gevoel niet zo heel lang.
Ik mocht van te voren een zetpil innemen.
ze zeggen dat je het half jaar erna extra vruchtbaar bent omdat alles dan schoongespoten is. dus wie weet ;)
Bij mij heeft het vorig jaar helaas niet geholpen (nu in de laatste wachtweek na 4e IUI)

Groetjes Janne

Aah Louise..Wat klote zeg...Sterkte met de HSG en laat je ervaring even horen..
En ik had trouwens het advies gekregen om 's ochtends een ibuprofen te nemen en 1 uur voor de HSG nog een...
Dus wie weet heb je daar wat aan...

Sterkte...

Nog geen tekenen van ongi..Alleen NOD is ook pas woensdag denk ik..
Vandaag een test gedaan, negatief..
Nou ja, ga nog even uit van een wonder. Want heb te vroeg getest en midden op de dag....
Fingers crossed...

@Louise, weet je al wanneer je voor de hsg moet?

Hoi PrinsesL...

oei, wat spannend nu. Nou, ik hoop het echt voor je. Ik moet volgende week dinsdagochtend voor HSG.. Heb ook advies gekregen om avond ervoor en 's ochtends een ibroprufen te nemen. Dus dat doe ik dan maar. Normaal geen fan van, maar laat ik dat nu toch maar doen. Ik had dit weekend een enorme dip, maar ach....nu wil het wel weer.
Ik hou het forum even in de gaten en ik duim voor je!!

Liefs,

Louise

Snap je dip meiss..Het is elke keer weer een teleurstelling. En elke keer word de teleurstelling weer groter...Ken het gevoel..
Ben nog niet ongesteld..En als ik dat vandaag nog even volhoud dat ga ik morgenochtend weer eens testen denk ik..(maar eigenlijk durf ik niet meer te testen)
Voel wel steeds wat lopen, maar ja dat had jij ook..Verder voel ik gewoon niks...
En eigenlijk voel ik mijn ongesteldheid altijd wel aankomen..Nou ja weet inmiddels dat ik mezelf goed voor de gek kan houden dus ga nergens meer vanuit..
We wachten weer af...Vreselijk..
Jij heel veel succes he met die HSG. Hoop dat het toch mee valt, en neem die ibu gewoon. Ben zelf ook geen fan, maar als het beter is..

Liefs

Terug
Bovenaan