verse voeding

Hoi Joyce, is inderdaad een geruststelling. Zal wel even wennen wezen, maar ik weet zeker dat ik het leuk ga vinden. Voordat ik in een KDV ging werken heb ik ook al opgepast op 2 jongetjes en dat beviel goed. Maar hier in Londen zijn er genoeg dingen te doen met kleine kinderen. Je hebt speciale clubjes waar je naar toe kan, dus dat ga ik zeker doen. Is daar ook de plaats om andere nanny's te ontmoeten. Hoe lang werk jij eigenlijk al in een KDV? En op wat voor groep? groetjes Krista
 
Hoi hoi,

Leuk hoor dat er zo veel te doen is dan hier valt dat wel tegen dan. En zeker als je nog meer nanny's kan ontmoeten dat schept toch een band.

Ik werk nu7 jaar in de kinderopvang. En heb op alle groepen gewerkt. ook de 0-1 jaar en de dreumes groep. Peurterspeelzaal en na en voor schoolseopvang.
Op particulier en stichting.
Nu werk ik nog maar 2 dagen op een babygroep.
En jij? Groetjes joyce
 
ik ben nu marcroni voor mevrouw aan het koken, gewoon zoals we het normaal eten dus met kant en klare saus en gehakt. Ben erg benieuwd vanavond

corina

ps. leuk om die chatsessie te lezen, dus krista jij woont in londen gaaf man.
en joyce werkt op een kdv, erg leuk hoor

 
Hoi Joyce, ik heb ruim 5 jaar in een kinderdagverblijf gewerkt. Ik heb ook alle groepen gehad, maar de baby-dreumes groep vond en vind ik het leukst. Ik werkte 4 dagen per week, en nu als nanny ga ik 5 dagen werken. Werk je nu bij een stichting? zo ja mag ik vragen welke? groetjes Krista

Hoi Corina, ik woon inderdaad sinds 2 maanden in Londen. Ik heb het erg naar mijn zin. Morgen ga ik beginnen met mijn nieuwe baan, spannend!! Ik hoop dat je dochtertje de macaroni lust :) laat je het weten? groetjes K.
 
anoniem, wat ben je toch ontzettend vervelend, heb je de psychiater al gebeld debiel!!! Er lopen ook nog slimme mensen op deze aardbol rond, maar ja als je helemaal remie bent kun je dat niet begrijpen denk ik.

shit ik leer het ook niet, niet op reageren!!!!

 
Lisa heeft heerlijk gegeten van de marcroni, 3 grote opscheplepels vol en ze bleef haar mondje open doen. Daarna nog fruit met yoghurt.

Dus aan mijn kookkunsten ligt het niet vervelende anoniem.

corina
 
Terug
Bovenaan