Versie mislukt wie ervaring met keizersnede?

hallo,

vandaag naar het ziekenhuis geweest om te kijken of ze de kleine spruit konden draaien, helaas dit is niet gelukt. De eigenwijze prop wilde niet mee werken. Ze krijgen het hoofdje niet meer, SHIT!!!!

Maandag a.s. gaan ze het voor de laatste keer proberen en als het dan nog niet lukt wordt het bijna zeker een keizersnede. Hopelijk dat het nu wel wil meewerken, krijg dan ook weeënremmers toe gediend om de baarmoeder ontspannen te houden, schijnt makkelijker te werken. WAAROM hebben ze dat dan al niet meteen gedaan?? GRRRRRRRRR. Morgen (donderdag 19/8 dus) zou m'n laatste werkdag zijn, maar vanaf vandaag mag ik al niet meer werke. Morgen ga ik nog wel even voor een paar uurtjes terug om de laatste dingen af te handelen en m'n afwezigheidsassistent aan te zetten.

Maar goed, als het maandag dus nog niet lukt wordt het zeer waarschijnlijk een keizersnede, wie heeft er ooit al eens een keizersnede gehad en wat is de ervaring??

Moest ff m'n eit kwijt :-(

Liefs

Joyce

He
Wat balen nou!daar zit je niet op te wachten natuurlijk.hopelijk lukt het een maandag wel.deed de poging geen zeer?kan je helaas niet helpen heb geen keizersnede gehad.ons kindje ligt nu zeker al 10 weken met hoofdje naar beneden.en dat was bij mn dochter ook.
heel veel sterkte en succes
liefs jootje

He hallo,

Ik heb er ook geen ervaring mee, ben zwanger van de eerste maar wilde je wel even heel veel sterkte wensen voor maandag!!!!!
Hoop echt voor je dat de kleine dan wat minder koppig is en lekker mee werkt. Bij de zwangerschapsgym was er ook 1 die verkeerd lag en die is gelijk bij de eerste poging netjes mee gedraaid, het kan dus wel. SUCCES!!!!

he Joyce

Allereerst, wat rot voor je! Dit was waarschijnlijk niet hoe je je verlof had voorgesteld, en de geboorte van je kindje.
Aangezien ik zwanger ben van de eerste kan ik je niet heel veel vertellen over een keizersnede. Het enige wat ik kan doen, is je een dikke virtuele knuffel geven en zeggen: wat er ook gebeurt, het komt allemaal goed, keizersnede of niet, jij hebt straks een prachtige mini-jou in je handen!

Liefs,

T

ja ook van mij een virtuele knuffel. Balen zeg allemaal.
En ik weet zeker dat als je je kleine eigenwijze prop in handen hebt, je super gelukkig bent! hopelijk vergeet je dan deze narigheid.

Wie weet draait die kleine toch nog voor maandag. Dat gebeurt soms, geef de moed nog niet op.
Je krijgt in ieder geval een super mooi kindje, laat dat een troost zijn.

liefs

hoi

bij mij lag de kleine ook in stuit en vond dat draaie maar een eng idee , dus ging ik opzoek naar iets anders en kwam uit op moxa therapie (een soort accenpetiir) maar dan zonder naalden

bij mij heeft dit gewerkt dus wie weet kan je hier nog mee beginnen zou het zeker overwegen je kan het gewoon thuis doen , je kan het via een accenpentuurrist krijgen die legt uit wat je moet doen .

succes,

groetjes lydia aug mama 38 w 2 d

Terug
Bovenaan