Verslaafd aan......

Ik ben momenteel echt verslaafd aan frikadellen met mayo. Dit is ongeveer het enige waar ik niet misselijk van wordt, maar om dit nou de hele dag te eten. Maar wel typisch dat ik bijna bij alles moet kokhalzen, maar bij een frikadel met mayo begin ik te watertanden..... Dit herken ik helemaal niet van de vorige zwangerschappen. Toen was ik verslaafd aan crackers met smeerkaas.

Iemand anders ook al een verslaving ontwikkeld??
 
Woon in Spanje en denk de hele dag aan sandwichsspread. Heb ik denk ik al bijna 20 jaar niet gegeten. Als het goed is komt mijn bestelling morgen binnen. Kan niet wachten!
 
Bij de eerste had ik alleen maar trek in fruit, dus lekker gezond. Daarbij was dat een van de weinige dingen waar ik niet misselijk van werd dus viel nog af ook. Nu heb ik vooral in lekkere trek: lees vette hap. IK moet me echt beheersen omdat anders het gevolg is dat ik dichtgroei en ik ben al niet de lichtste.... Even tandenbijten hier dus.
 
ooooooooooooooow hahahahah! Pas op meid, het moet er ook weer af straks...hihi. Hier geen verslavingen, heb alleen na 21.00 uur hongen maar dan neem ik een broodje............

liefs

Gaat het weer goed betty nu? Geen last meer gehad?

 
@micromuis: momenteel heb ik bijna geen last meer van bruin/rode afscheiding. Wat het geweest is, weet ik niet. Afgaande op mijn lichaam, lijkt het me heel raar als er niks in mijn buik zit. Nog een paar daagjes wachten op de echo en dan weten we het.
 
Ow lieverd wat spannend!!
Ik zal duimen dat alles goed is, daar lijkt het toch wel op! Ik eet er een frikandel met mayo op voor je!!!

Wanneer heb je de echo?

Ik 6 juli weer xxxxxxxxxxxxx
 
Terug
Bovenaan