Verslaafd aan......

Had net wel weer wat afscheiding, maar het valt me op dat ik het alleen heb als ik een grote boodschap moet doen. Ik moet ook zeggen dat dat niet echt makkelijk gaat momenteel, dus ik denk dat het daar aan ligt.
Ik heb a.s. maandag de 27e om 10.15 de echo. Zou wel een mooi verjaardagscadeautje zijn, ben de 26e jarig.
 
Nou, we zitten lekker langs elkaar heen te typen. Heb net op je andere topic gereageerd. Ga nu toch echt maar de laptop aan de kant gooien. Moet zo mijn oudste zoontje van school halen....en ook nog een bak speelgoed schoonmaken. Het ligt al te weken in het bad, dus nu alleen nog schoonborstelen en drogen en dan heb ik mijn taak voor de juffrouw weer gedaan.
 
noodle soupjes ;o) ik kan bijna niets eten ik begon gezond met fruit en broodjes kaas met mosterd en jawel augurk maar nu .... pfff niets is goed genoeg ik proef bitter wat vroeger zoet was ik vind alles nep. Dacht gister oo lekker straciatella ijs maar dat is ook nep hihi nou kom in ieder geval niet meteen 6 kilo aan in de eerste 3 maanden zoals bij mijn dochter ;o)
 
Ik heb gewoon een verminderde eetlust hahahaha.
Normaal kon ik nog wel snaaien maar nu nee hoor, ik eet wel wat vaker op de dag kleine porties.
Maar ik ben bijna 5 weken dus wie weet komt het allemaal nog.
 
Terug
Bovenaan