Verslaafd aan??

Hee meiden,

Hebben jullie ook een verslaving qua eten of drinken?
Ik eet wel echt veel minder dan voor mijn zwangerschap, zit gewoon veel sneller vol.....maar ik ben opeens verslaafd aan waterijsjes en wel te verstaan die goedkope Racketjes :) Eet er elke dag wel 2 of 3. Gelukkig zitten er helemaal niet veel calorieen in en zijn het geen Magnums hahaha!

Ik drink gelukkig genoeg, water of aanmaak siroop want ik heb ook echt de hele dag dorst maar dat is juist goed! Voorheen leek ik wel de reincarnatie van koekiemonster en 'snoepte' ik ook veel meer, dat doe ik nu echt niet meer, smaakt voor geen meter....koek, snoep of chips....scheelt weer ;-)
Hebben jullie ook iets wat je de hele dag wel kan eten?

Liefs Lynn.

Hey Lynn,
Op het moment kan ik echt weinig nog hebben qua eten, maar beschuit met pure vlokken gaat er wel in!!! Heel onlogisch, maar heerlijk, ha ha. In mijn vorige zwangerschap was ik echt verslaafd aan muffins. Bakte ze ook regelmatig zelf. Probeer dat deze keer iets minder enthousiast te doen, ha ha. Want was uiteindelijk 20 kg aangekomen :-(. De laatste pondjes zijn er nu net weer af gelukkig (na 5,5 maand), maar deze keer wil ik iets minder aankomen. Ben benieuwd of ik mezelf kan beheersen...
Misschien moet ik ook maar eens waterijsjes overwegen :)

Liefs

Hey Lynn

Heel herkenbaar. Zit ook veel eerder vol, bij de frietjes geen 2 maar 1 snack. En idd chips heb ik ook geen trek Benmeer in. Neem af en toe met de boodschappen nog wel wat mee voor mezelf maar tegen het einde vd week vraagt vriendlief of ik nog wil en werkt hem dan zelf wef;-)

In het begin was ik erg verslaafd aan geroosterde boterhammen met kaas. Of die mini snoeptonaatjes! Ook gedurende de dag ging er regelmatig een plak kaas naar binnen. Dat is allemaal al wel wat minder. Ben nu nog aan het wachten op mijn volgende verslaving.

Ben gelukkig nog niets aangekomen!

Liefs

Nee niet iets specifieks. Wel vaker zin in dingen die ik normaal eigenlijk niet eet. Vis, tompouzen, melkbroodjes, salami....

Bij mijn eerste had ik altijd zin in roomijs. Dat was op het einde dan ook heeeeeeeel goed te zien!!

Liefs

de eerste 5 weken leefde ik op toostjes met kip kerry en kroketten:p nu walg ik ervan, ik eet ook veel waterijsjes heerlijk! en heb niet 1 bepaald ding wat ik veel eet of drink, ik heb gewoon elke week verschillende dingen wat ik op dat moment MOET hebben zoals laatst koekjes ga ik daar helemaal voor naar de supermarkt of macaroni. bij mij zit de supermarkt niet op loopafstand moet er eerst 5 minuten voor in de auto zitten ^^ dus dat zijn dure ritjes steeds haha

xxx

Bij mn vorige zwangerschap kon ik in t begin elke dag wel andijviestamppot eten, nu ben ik dol op:
- zure matten of rode snoepveters
- verse jus
- kroketten
- crackers met kaas

Jammie!

Ik drink heel veel water nu, en dan wel water uit de kraan gekoeld(dus uit de koelkast) verder kaas(vooral kaas)
Snacks en zo kan ik eigenlijk niet zo goed hebben, Ben snel beroerd na vette happen. En qua chips alleen de nibit ringen....

Tomatensoep, haha! En tosti, verder vruchtenyoghurt kan ik niet laten staan.

Chocola is niet favoriet, lust ook geen hagelslag op brood (en normaal ben ik een chocoladefreak)

Bij de eerste heb ik ook bijna elke dag tomatensoep gegeten en het grappige is, dat als er maar iets van tomaat in het eten zit ze smult.... Ze vind tomaat uit het handje ook heerlijk! Zou er een verband zijn?

Terug
Bovenaan