Verslaafd aan??

Mamavanevi! Dat heeft mijn zoon ook! Die eet ook alles graag met tomaat. Vooral gewoon tomatensoep uit blik! Als ie dat niet eet is hij echt ziek!

Eet nu veel tomatensoep en goulashsoep weer, ben benieuwd of we nog een tomatenvretertje krijgen hihi.

Chips en koekjes en snoepjes heb ik totaal geen zin in. Meer hartige dingen eigenlijk. Dat was bij mijn zoon wel anders!

Liefs

bij alle 3 de zwangerschappen is chocomelk erg favoriet. Er gaat zo een pak op een dag op :( best lekker hoor. Bij de eerste zwangerschap werd ik ' s nachts wakker en moest ik chocomelk drinken. Dan dronk ik zo 2 mega glazen leeg. HEERLIJK!! nu hou ik me in en ga ik niet naar beneden als ik wakker word 's nachts. Al ik de verleiding best groot.
Verder eet ik hier de hele dag. Vooal brood en cracker. Ze komen m'n neus uit. Ben echt aan het zoeken wat ik nog kan eten. laatst dubbel vla gehaald. aardbei vanille. erg lekker :) bij de eerste zwangerschap at ik vaak aardbeien pudding mmmm
Snoepen doe ik niet zo veel. En chocola is nu ook minder in trek.

Hier probeer ik me momenteel erg in toom te houden want volgens mij vliegen de kilo's eraan!!!

Ik heb werkelijk zin in de meest rare dingen.
Wat ik vooral lekker vind is zure snoepjes, spekjes zonder suikerlaag..
En heb soms ook wel eens zin in iets raars wat ik niet in huis heb en dan koop ik vervolgens vanalles in de winkel om het daarna een hele poos in de kast te laten liggen omdat de zin weg is !!!!hahaha.

Maar ik moet zeggen heb bijna de hele dag wel honger maar dat probeer ik wel een (beetje) in de hand te houden..

Bij mijn eerste had ik ook erge zin in zure en zoete snoepjes. Ik was toen aan het einde 22 kilo bijgekomen (ook veel vocht was bij de bevalling 35 graden)
Bij de tweede had ik de eerste weken alleen maar zin in quarter pounder van de mac en daarna voldeed een gewoon frietje fricandel ook!! Maar toen at ik dit wel vaker maar wist me wel in toom te houden..aan het eind was ik 11 kilo bijgekomen.. Ben nu bang dat ik dit nu wel echt ga overschrijden.. Was al 2,5 kilo aangekomen afgelopen week. Tja dat krijg je als je normaal erg oplet op je eten en nu niet meer!!! gggrrraaaa...

liefs

Kan zo niet zeggen waar ik echt verslaafd aan ben,bij de eerste was dat special K met choco, drie dozen in de week voor me,myself and I,als ik daar aan denk ga ik ze zó weer halen.Maar omdat daar extra ijzer inzit, kon ik op een gegeven moment niet meer naar de w.c , dus heb ik daar toen de rem maar op gezet.Waar ik nu níet aan moet denken,dat zijn tosti's gadver alleen al als ik eraan denk,terwijl ik ze altijd heel lekker vond.

Probeer een beetje op te letten met snoepen, want hoe minder er aan komt hoe minder eraf...

Bij onze tweede was ik echt verslaafd aan bitterballen, kon ze echt elk moment van de dag eten en dan niet twee, maar stuk of tien.. haha..

nu heb ik vooral zin in frisdrank met prik, cola of sprite.. terwijl ik dat anders echt niet drink... maar vind hetzelf niet echt gezonde dus probeer me in toom te hoduen en gewoon water te drinken..

en chocola... ik moet het niet in huis halen, want ik heb et zo op... dus dat gaat niet meer mee in tboodschappenkarretje.. vooral marsijsjes, die zijn zoooo lekker...

slaat echt nergens op maar jaa...

liefs

Ik ben verslaafd aan aardbeien, maar daar is mijn man niet zo blij mee. Ik haal, als hij mij m'n gang laat gaan, iedere dag een pond aardbeien en eet die dan in mn eentje helemaal leeg.
Ze worden nu langzaam wat betaalbaarder, maar toen het begon waren ze niet te betalen hahaha.
En inderdaad ik zit ook eerder vol. Maar daar staat dan wel weer tegenover dat ik wel vaker honger heb.

Terug
Bovenaan