verslaving

Zijn er bepaalde dingen die jullie ineens heel lekker vinden of helemaal niet?
Ik was een koffieleut en at graag chips en zo.. daar moet ik niets meer van weten, nu eet ik me vol met engels drop en kinderchocola! haha

Ik heb niet iets wat ik in mijn zwangerschap echt meer ben gaan eten. Ik heb wel een periode gehad dat er geen dag voorbij dat ik rijstwafels met smeerkaas moest eten. en tegenwoordig eet ik elke avond eigenlijk wel wat appelmoes.

Ik herken het wel wat betreft chips en koekjes, waar ik normaal de hele verpakking leeg kon eten kan ik dat nu ook heel makkelijk laten liggen. Stom he!

De aparte combi's van augurk met slagroom heb ik niet gekend eigenlijk of noem nog eens wat raars ;)

in het begin had ik een coca cola verslaving, maar snel mee gestopt omdat de kg eraan vlogen.

Nu smaakt coca cola mij helemaal niet meer.

verder was ik ook veel aan de chocomelk, maar nu ook niet meer.
maar dat is meer omdat je er zo vol van zit en het de hele tijd omhoog komt dan.

verder heb ik geen rare eetgewoontes gehad.

Ik ben geen zoetekauw maar sinds ik zwanger ben zijn de suikers niet aan te slepen, alles wat zoet is gaat erin............ Gelukkig kan ik mezelf meestal beheersen. Ik ben maar 11 kilo aangekomen (nu 4 dagen overtijd). Ik ben wel benieuwd of ik na de bevalling nog steeds zoveel trek in zoete dingen zal hebben.

Jelly beans van de AH!!! Ik heb echt zakken weg lopen eten van die dingen. Nu hoef ik ze eigenlijk niet meer omdat ze te zoet zijn. En ik heb me helemaal kapot gegeten aan zuurkool! Vond ik dat altijd al super lekker maar ik kon het nu elke dag wel eten (tot grote frustratie van mijn vriend: wat wil je eten? zuurkool!! :D)
Voor de rest lust ik op een sinaasappels :S

Maar het meest raarste vind ik nog wel dat ik opeens hele rare dingen lekker vind ruiken. Zoals de geur van een een auto die net nieuw is of die lekker naar auto ruikt, plastic of rubber en de geur van tijger balsem :S

En hoeveel ik ben aangekomen? Ik heb echt geen idee. Heb mezelf voorgenomen dat me dat ook niks kan schelen en van mezelf gewoon lekker even mag snoepen. Het is al lastig genoeg en straks maar fanatiek aan de sport!
Liefs nelie

Op mijn boodschappenlijstje staan momenteel: patat, aardbeienjam (at ik nooit), vanillevla, chocola, fruit (at ik normaal bijzonder weinig), groene groenten. Geen rare combi's dus, maar wel dingen die ik normaal niet zoveel eet. Wat ik absoluut niet trok in de afgelopen maanden was de lucht van vette hamburgers of ander vlees. Heb er nu nog steeds geen behoefte aan. Krijg het er ook zuur van.

eigelijk dingen die ik níet lust nu.. Ik hoef echt geen warm eten als vlees/aardappelen.. doe mij maar gewoon een kop soep fruit boterhammen salade of een frietje spec. met bitterballen :)

Terug
Bovenaan