verslaving

Ben dol op gebak en appelflappen....altijd al wel hoor ,aar nu veel meer!chips geef ik niet veel meer om.
verder had ik bij de 1ste en 2de zwangerschap dat ik dol was op de geurbuiltjes van Robijn,sliep er zelfs mee op mn kussen...zo heerlijk luchtje,tot nu toe nog niet gekocht haha...maar heb af en toe wel de neiging ertoe....vind frisse badschuim en groene zeep ook zooo lekker ruiken!ja dat word bij mij heel erg versterkt die luchtjes haha
liefs jootje

lekker patat en frikandellen! moet ik zeggen heb kaltijd wel maar nu helemaal erg maar probeer het te beperken. chocola, fruit ( eet knormaal nooit) eet bijna geen chips drink geen cola en koffie.. nou normaal vind ik dit heerlijk.. andy en ajax vind ik bijna om op te drinken zo lekker!

Ik heb er meerdere verspreidt gehad, maar chocolade verslaving was nog wel het grootst trouwens. andere periodes: broodje kaas met tomaat en mayo, broodje kroket met mayo. Boterham met banaan, liters chocomel en spa cactus/citroen. Kaas.

de trek in chips en vlees was bij mij zo goed als weg. Dar was mijn vriend heel blij mee, had hij eren extra stuk vlees haha. Koffie heb ik niet meer gedronken, had er wel onwijze trek in, maar als het voor me stond moest ik het niet meer. Zelfde met augurken. Potten gehaald en uiteindelijk één enkele keer iets van gegeten.

Nu weer heerlijk aan de koffie en de filet american!

bij de 1e vond ik mosterd heerlijk ruiken!
zat liefst hele dag te snuiven boven de pot, niet eten alleen ruiken. hetrook als het lekkerste van de wereld

en ik at na 15jr weer frikadellen, kon de smaak totaal nie tplaatsen maar wou ze elke dag eten

deze keer totaal geen zin in mosterd of frikadellen, maar wel veel gesnoept, chocolade vooral
moest kokhalzen van aardappels

heel wisselend, ook deperiodes. zo periode chocola maar op laatst weer helemaal niet

oja de 1e ker was poeplucht heel erg, en we hadden een 15jarige broekpoeper op werk
gelukkid de 2e keer niet gehad want Mara had regelmatig spuitluiers met haar tandjes die doorkwamen

Terug
Bovenaan