verspreken...

Wie hier verspreekt zich ook vaak bijna? Bij ons weet iedereen al dat het een jongetje is, maar nu verspreken zowel mijn man als ik ons vaak met de naam.

Mijn man laatst op 2e kerstdag tegen zijn vader en broertje: Van de week nog ff op de kamer van Ro... De Baby de verwarming bekleden....

Mijn schoonvader, zijn vriendin, mijn zwager en schoonzus zaten allemaal al op het randje van hun stoel, haha

Zelfs onze dochter heeft dus de naam inmiddels opgevangen en wij hebben haar gezegd dat dit echt ons familie geheimpje is. Nu maar hopen dat ze het voor zich gaat houden, maar inmiddels weten dus al een paar mensen de naam :S omdat papa en mama de mond niet kunnen houden...

hier nog niet gebeurd..... maar heb gisteren weer een echo gehad hihi dus oppassen... hihi

mn zoontje weet het geslacht maar nog tegen niemand gezegd.... echt knap

Nou onze familie weet wel dat we weer een jongetje krijgen, maar de naam weten nog niemand, behalve me man en ik.( nou ja en danielle, kleutermama) hahahah.
Wij praten thuis ook niet over de naam, maar over de kleine, want wij zijn ook veel te bang dat iemand dan de naam al hoort.

Liefs marielle

Ja ikke ik zeg vaak tegen m,n moeder het gaat goed met br........de baby!haha
Wel weet zo ong de hele wereld dat wij een dochter verwachten!
Dat heb ik gelijk gezegt tegen iedereen !
groetjes
31weken

ik heb me ook al echt versproken tegen mn zusje en vriendin!!!daarna maar gezegd hou het aub voor je ! maar of ze dit gaan doen ???!!! ik hoop het echt,want vind het wel zo leuk om de naam "geheim" te houden.
verder hebben wij hele nieuwschierige vrienden die gewoon gaan gokken..en mijn vriend zegt dan ook nog zo mooi: ja de naam begint met een F..kon hem schieten toen hahaha

ook hebben we de letters van zn naam voor op de muur straks al in de commode liggen dus moet ook uitkijken als ik de babykamer aan het showen ben!

het blijft wel heel moeilijk,maar het is nog maar een paar weekjes ;-)

Lastig he! Wij hebben ons nog niet versproken. We hebben het stug over de baby en hij enzo. Met elkaar spreken we wel over ze en haar. Hopelijk houden we dat nog een week of 10 vol ;-)

Terug
Bovenaan