verspreken...

Wij hebben een ander koosnaampje, een afgeleide van mn mans achternaam dus dan verspreken we ons niet!!
wel had mn broertje zitten bladeren in ons namensboekje maar hij had alleen de meisjesnamen gezien die ik had genoteerd, de jongensnamen stonden aan de andere kant.. (we verwachten een jongetje) en zelfs dan stonden er nog 6 dusszzz...
hihih

Hallo, lid van de aprilclub hier. Oh wat herken ik dit! Mijn man heeft zich met kerst versproken maar mijn vader en zijn vriendin hadden niks in de gaten. Hij had het over Noukie en daar reageerden ze dus niet op. Wellicht als ie de hele naam had gezegd dat het dan wel opgevallen was. Hij heeft er maar snel Ukkie van gemaakt... :)

hahahaha ja dat heb ik ook Nicole, maar dan meer mn dochter! Die zegt elke keer broertje en dan de naam... maar tot ons geluk heeft ze t in ander gezelschap nog nooit genoemd dan zegt ze elke keer gewoon broertje.... hihi...

Wij hebben ons vanaf het begin aangewend om maar gewoon de baby te zeggen ook al is het bekend dat het een jochie is.
Gelukkig kan mijn kleine man (19 maanden) nog niet zo goed praten, ik weet niet eens of hij wel door heeft dat ik zwanger ben... Hij is wel lief voor mijn buik, maar misschien heeft dat meer met de omvang te maken haha...

Groetjes

Hihi nou het is ook een paar keer bijna uit mijn mond gekomen maar ik kon mezelf nog net stoppen...haha!
Wel weet iedereen dat we nog een dochter krijgen.

Terug
Bovenaan