verstopping!!!!! aub tips???

Het staat er eigenlijk al: Floor zit verstopt!!! Tenminste dat denken we. Ze heeft normaal gesproken 6 a 7 spuitluiers op een dag, en nu heeft ze sinds gistermorgen niet gepoept! Ze krijst en gilt dat het een lieve lust is..!!! Zo zielig! Ik heb haar (keiharde) buikje gemasseerd, even getempt (om poepen op te wekken) , in een warm badje gedaan en getroost, maar er komt helemaal niks zelfs geen scheetjes, en anders kan ze er echt wel wat van.....
Heeft er iemand de gouden tip voor mijn meiske? Ik vind het echt zo sneu!
Alvast bedankt voor het meedenken!

groetjes van Ruth

Ze krijgt trouwens alleen nog maar bv, nog geen fruit enz.

Water met een klein scheutje olijfolie.
Een zetpilletje (kan toch niet zo veel kwaad)
Roosvicee Laxo
buikje masseren
bij het poepgaatje masseren
Voelen of je met de thermometer iets te pakken kunt krijgen (kijk hier wel mee uit, je kan hiermee het een en ander kapot maken)

Ik ben even uit de ideeen

Ilona, super dat je zo meedenkt!
Ik zal straks eens een beetje olijfolie gaan geven, altijd het proberen waard!
Ze is nu net 5 minuutjes rustig, afwachten of ze toch in slaap valt, dan doe ik het wel even tegelijk met de laatste voeding!

Verstopping met BV? Ik geloof niet dat ik dat eerder heb gehoord. Met BV hebben ze toch wel vaker dat ze een paar dagen niet poepen? Weet je zeker dat er niet iets anders aan de hand is?
Loek krijgt naast BV 1 flesje op een dag. Zijn poep van KV is heel anders dan de poep van BV. Wij hebben hier dagelijks poep van KV en soms nog een BV-poep extra.
Ik geloof niet dat ik je erg help met deze opmerkingen... Maar iets anders kan ik er niet bij bedenken.

Hoi

Vervelend he, onze oudste had dat ook. Als ze een dag niet poepte gaf ik een dag later een beetje olijf olie door de fles. Dit hielp zeer goed. Als resultaat een zeer volle luier en geen last meer van haar buikje. Dit moet je niet dagelijks doen. Maar af en toe. Mocht ze er veel last van hebben en vaak zou ik langs gaan bij de ha. Maar probeer het eerst zo. Succes

Groetjes annegien

Van de een op de andere dag ging Vera over van bijna elke luier ontlasting naar 1 keer per week. Ook bv-kindje. Nu zit ze al 4 maanden op 1 keer per week. Dus dat zou het ook kunnen zijn. Alleen die pijn.. dat klinkt dan weer niet normaal he?

Terug
Bovenaan