verstopping!!!!! aub tips???

Tja, hier had ik ook al over nagedacht, maar in een dag van 7 poepluiers naar niks??
En inderdaad dat harde buikje en gegil? Het is nu in ieder geval stil boven, dus ik wacht maar af hoe het verder gaat. Zouden het dan toch tandjes zijn????

Hoi Ruth

hier ook een kindje met bv en eerst ging hij van 5/6 poepluiers per dag naar 1 op de drie dagen. toen 1 op de 5 dagen en de laatste keer zat er precies een week tussen.
Hij heeft dan wel al een paar dagen af en toe last van buikpijn, vooral tijdens of net na het voeden, want dan begint   het weer te rommelen.

Ik heb weleens van iemand gehoord dat je een puntje van een stuk zeep een klein stukje in het poepgaatje moet houden.
dit weet ik ook van iemand waarvan het kindje niet kon poepen en toen kwam het gelijk. Is ook een heel oud middeltje.

Beterschap ermee

groetjes irene

Hoi Ruth,

Zijn jullie de nacht nog een beetje doorgekomen?
Is je kleine meid nog van slag of kan ze al weer een beetje windjes laten en poepen..  
Voel je  je dan ook zo machteloos op dit soort momenten, ´t vreet energie maar de kleine hoeft dan maar eventjes te lachen en moeders voelt zich gelijk iets beter!
Hopelijk hebben jullie vandaag ook weer een heerlijke dag

groetjes Wan

Na veel gebrul en gekrijs is er net gepoept! En niet zo'n klein beetje ook! Van de nek tot de sokjes zat ze onder en het hele bed ook ongeveer. Maar ik ben er heel erg blij mee  . Dan maar even een wasmachine draaien, mijn meisje lacht in ieder geval weer!
Allemaal bedankt voor het meedenken en meeleven!
groetjes van Ruth en Floor!!!!!

Terug
Bovenaan