Verstopping

Hii allemaal, beetje gek maar ik loop er enorm tegen aan.. ik ben 9+5 weken zwanger en heb enorm last van verstopping. Ik ga maar 1 keer in de week naar de wc. Hebben jullie dit ook zo ervaren? Wat kan ik hier het besten aan doen? Goed water drinken en elke ochtend warm water drinken doe ik regelmatig. Het helpt helaas niet.. alvast bedankt
 
Gebroken lijnzaad hielp voor mij heel goed voor mijn darmen. Je mag er 1 eetlepel van per dag. Ik deed het door m'n brinta of yoghurt met muesli bijvoorbeeld.
 
Ik zou anders maandag even de huisarts bellen. Die kan je wel adviseren of iets voorschrijven, want het lijkt me pijnlijk en ongemakkelijk zo lang er mee te blijven lopen!
 
Ik heb hier ook ontzettend veel last van. Ik eet iedere ochtend 2 kiwi’s en ik heb zakjes macrogol van de huisarts. Hiervan wordt je ontlasting wat “soepeler”. Deze moet je oplossen in water. Zou dit vragen als ik jou was. Op een gegeven moment wordt je ontlasting ook hard als je lang niet naar de wc kunt, en dan wordt het nog lastiger. Succes!
 
Terug
Bovenaan