verstopping

Hoi Geeske,

Meike heeft ook altijd wat een lastige darmwerking gehad. Met bv heb ik veel laten staan, flesvoeding was erg lastig met veel krampjes. We zijn bij een osteopaat geweest en toen ging ze over op soya. dat was wel direct verbetering.

Maar nu zit ze regelmatig verstopt en krijgt Forlax net zoals Yoëll. Helaas doet het nog niet helemaal zijn werk dus ga vandaag vragen of de dosis verhoogt mag worden.

Ik wil altijd graag de oorzaak weten (analytisch ingesteld dus) en dat weten we nu niet dus ben ik toch wat sceptisch, maar goed. Meike moet haar poep kwijt want idd veel en veel buikpijn en altijd als ze ontspannen (lees: slaapt) is. Dus de nachten zijn hier ook heerlijk.

Ik hoop dat het nu beter met Freek is en dat jij het nog trekt want ik weet hoe machteloos je kunt voelen als je kleintje pijn heeft en je kunt niets doen.. dat doet altijd erg veel met ouders.

Liefs Renske

Hoi Geeske

Hoe is het nu met jullie? Is ie kwijt wat eruit moest? Ik hoop echt zo voor je dat het aanslaat en de kleine man zich weer beter voelt (en jij ook dan!)

Groetjes
Susan

Gelukkig is hij kwijt wat hij kwijt moest. Mijn vader heeft gisteren handmatig alles eruit gehaald. Hij daarna weer supervrolijk en poepte zelfs drie uur later al weer uit zichzelf. Dus alles leek aan te slaan. We hadden dus gehoopt op een goede nacht, maar helaas heeft hij toch nog last van het poepen. Of het nu een stukje angst is of niet, afgelopen nacht heeft hij vanaf 3 uur toch weer liggen krijsen (uiteindelijk bij ons in bed genomen, maar toch ieder uur wakker). Dus vanmorgen om 6 uur hem weer movicolon gegeven, om 7 uur is hij in slaap gevallen en om 10 uur werd hij wakker onder de poep. Het werkt dus wel, maar hij moet kennelijk het een en ander overwinnen.
Maar goed, vanmiddag heeft hij ongeveer de hele middag bijgeslapen (we hebben hem na 4 uur toch maar wakker gemaakt) en hopelijk gaat hij vannacht ook weer heerlijk slapen. Ik ben in ieder geval erg blij dat hij weer vrolijk is als hij wakker is en ik hem weer fatsoenlijk kan verschonen. De rest komt hopelijk ook snel!

Groetjes
Geeske.

Terug
Bovenaan