verstopping

Hoi,

Onze dochter had/ heeft er ook last van pas goed op !! Laat ze veel drinken en hou het
 goed in de gaten wij zaten er vorig jaar mee in het ziekenhuis !!
Daar kreeg ze 2 dagen een clisma, geloof mij dat wil je niet meemaken !!
Mijn dochter heeft er nu medicijnen voor om de ontlasting dun te houden !
ze had er gewoon geen tijd voor, en nu zeggen we tegen haar je moet nog even poepen
hè, ongeloofelijk maar dat doet ze dan !

Veel succes....

Ik weet niet hoe lang je al fruit- en groentehap geeft, maar als je daar net mee begonnen bent, dan kan het daar wel eens aan liggen. Moeten de darmen weer wennen aan ander voedsel.
En het trucje met de thermometer wordt idd afgeraden, maar ook ik heb het gedaan bij mijn oudste dochter. We hebben het geloof ik tot 2x toegepast en daarna ging het goed. Je moet het alleen niet elke keer doen, want dan leren ze het nooit hoe het moet.
Verder heb ik geen nieuwe tips van wat hierboven al geschreven is.
Succes!
Gr. Mamajo.

Mijn zoontje had er enorm veel last van en we moesten hem zodra we hem zagen persen echt helpen...zo zielig....

Dus extra veel water geven 10cc bij elke fles xtra, mag ook 20cc zei het cb.

En idd niet met de thermometer...want dan gaan uiteidnelijk de darmen lam liggen...dat zei cb. Het is beter dat als je ziet dat die kleine gaat persen...wat vaseline op haar anus te masseren...echt...werkt en het komt meteen!

Een beetje zonnebloemolie kan ook , kleine beetje maar anders raakt ze aan de diaree. Ik deed dit sosm door de fles.

Wat ook goed helpt is kindicol van vsm...gebruiken wij nu nog steeds zo nu en dan.

En onze huisarts zei( Heerlijk lekker nuchter) geef maar fruithapjes of wat tomatensap...van oudsher...en dames het werkt! daardoor is onze zoon weer gewoon gaan poepen!

Suc6 ermee

Terug
Bovenaan