Verstopping!

In het kader van 'we bespreken nog wat genante details met elkaar'heb ik er ook nog een.

Mijn darmen doen het niet meer...het lijkt wel of de boel helemaal stil ligt. Ik kan echt maar 2x pw naar de wc. Wat geeft dat een naar, vol gevoel. Ben ma naar de dokter geweest omdat ik er zo'n buikpijn van had. Ik kreeg laxeerspul. Nou, daar trekken mijn darmen zich ook al niks van aan. Ik voel werkelijk geen enkele aandrang na 3 dagen dat vieze spul drinken.

Heeft iemand ervaring en super tips??

groetjes, Marijne 13,5

geen witbrood eten.
geen cola drinken.
eigenlijk wil je weten wat je WEL kan doen he.

Haha sorry, dit probleem is voor mij totaal onbekend. De wc en ik zijn beste vrienden haha

Oh bah! Da's vervelend, alsof je buik al niet genoeg aan het uitzetten is zonder dat die rottige darmen lastig gaan doen.

Wat helpt; vezels, vezels en nog eens vezels. Volkorenbrood (dus geen meergranen!), ontbijtkoek, fruit (behalve bananen dus;-), veel drinken en genoeg beweging. En idd, roosvicee laxo schijnt ook te helpen, oh, en die yoghurtjes van danone? Misschien helpen die?

Sterkte!

Roosvicee laxo werkt super. Drink 2 glazen per dag en het zal snel opknappen. Ik slik 3x per dag staaltabletten, dan daardoor wordt de verstopping die ik van het zwnager zijn al had alleen maar erger.

Nu heb ik roosvicee laxo en het is echt stukken minder!

Wat bij mij werkt, klinkt heel vreemd, is een glas appelsap.
En verder olijfolie. Dus een lekkere salade en zelf je dressing maken met olijfolie, beetje citroensap, (frambozen)azijn en een liktje mosterd. En verder bakken in olijfolie.
En verder wat iedereen ook al zegt vezels en minimaal 1.5 liter water drinken. En beweging, lekker sporten, wandelen.

Kan me voorstellen dat het erg vervelend is. Bij mij helpt een glas jus´d orange als ontbijt erg goed, maar ik lees dat ieder zo zijn eigen maniertjes heeft.... Heel veel succes!

Liefs Nicole

Terug
Bovenaan