Verstopping!

Wat mij enigzins helpt is sochtends als eerste een (half) glaasje lauw water drinken en een plakje ontbijtkoek eten, maar het blijft een stugge bedoening...
deze week wegens de buikgriep is echter alles eruit gekomen, opgeruimd staat netjes :)
maar om je dat nou aan te bevelen...

x Marij

s'morgens 2 kiwi's met een glas lauw water en anders zijn er nog pakje sinaasappelsap op de bio afdeling, deze zijn speciaal voor de stoelgang en op de zijkant van het pakje staat ook duidenlijk vermeld dat deze ook geschikt is voor iemand die zwanger is.

Groetjes Wendy

Wow wat een goede tips allemaal! Ik ken de meeste al, want heb er altijd al aanleg voor. Bewegen doe ik superveel, geef sportles en werk in pand met 3 verdiepingen zonder lift dus ben de hele dag op en neer aan het rennen :) Vezels, vezels, die komen me echt mijn neus uit. Bah dan gooi ik maar weer een schep zemelen in mijn yoghurt en 's morgens eet ik musli die ik sinds mijn zwangerschap eigenlijk heel slecht trek. en veel water erbij drinken. Die darmen van mij doen het gewoon ff niet zo goed nu. Heb er nu even geen last meer van gelukkig.

Bedankt voor alle tips!

Hoi Marijne, Allemaal goede tips idd. Ik voeg er nog een aan toe. Heb geduld en accepteer dat het nu eenmaal niet vaker komt.
Ik heb hetzelfde probleem. Ondanks het feit dat ik nagenoeg alleen maar stoelgangbevorderende dingen eet/drink ga ik echt hooguit (!) 2 à 3 x pw..
Na de zwangerschap wordt alles weer normaal ;-)

Ik weet niet wat je van de huisarts hebt gekregen? Als het lactulosestroop is, dan helpt mijn beste tip jou niet ;) Dat is altijd mijn laatste redmiddel!

haha, omdat ik zo'n buikpijn had kreeg ik metamucil én lactulose...maar het doet helemaal niks!!

Zolang ik er geen last van heb ga ik ook maar in de acceptatiestand net als Taraneh. We kunnen elkaar de hand geven met 1-2-3x pw :)

Ben blij dat ik niet de enige ben...

Terug
Bovenaan