Verstopt door Nutrix vanille

hoi hoi mijn dochter rosalie is nu 18 wk   en krijgt net zo als boelie dr dochter 4 flessen van 200cc en tussendoor een fruithapje
ze krijgt om 8 uur de laatste fles en komt pas de volgende morgen weer rond een uur of 8
dus haar schema is 8:00uur 200cc
                                                      12:00uur 200cc
                                                      rond een uurtje of twee half 3 fruithapje
                                                      15:30uur 200cc
                                                        19:30uur 200cc melk + 2 schepjes rijstebloem
ze woog de laatste keer op 2aug 6910 gram en was 63 cm lang
en mer wilt ze qua fles niet
groetjes annemarie
 
Mijn zoontje van bijna 20 weken krijgt ook 4 flessen van 200 cc op een dag. Bij 5 flessen van 180 cc spuugt hij heel veel en als de fles dan leeg is gaat hij krijsen en met 4 flessen doet hij dit niet. Hij krijgt op de volgende tijden een voeding: 7.00, 11.30, 15.00 fruithapje (paar hapjes) 16.30 en 21.00 uur. Ik ga vandaag bij de laatste fles nutrix vanille doen, kijken hoe dat gaat.
 
Hoi,

ik heb niet iedereen zijn reactie gelezen. Maar ik ben bij Sigrid met ca 15 weken begonnen met Nutrix. Eerst 1 schepje (ik gebruik een gebruikt  maatschepje van de Nutrilon1poeder) en dit dan  twee weken lang bij de 2e  fles (lunch). Dit  was ook om Sigrid er aan te laten wennen. Meteen 3 eetlepels is ook wel veel in een keer. Na twee weken gaf ik 2 schepjes, ook weer voor ca. 1,5 week.  En  toen ben ik echt  3 volle scheppen gaan geven. Dit geef ik nu nog bij de 2e fles. Maar vanaf morgen wil ik gaan proberen om haar de  nutrix als ontbijt te geven. Ze is nu bijna 5 maanden.  Ik  gaf het bij de 2e fles omdat ze s'middags niet echt lekker slaapt. Dus als het na een  week niet werkt bij de eerste fles, geef ik het haar denk ik weer  bij de 2e fles. Sigrid krijgt ook bij alle flessen 200cc (incl. Nutrilon1). Toen ik met Nutrix begon, ben ik ook een fuithapje gaan  geven. Ook nogsteeds kleine beetjes  hoor.  Ik kon ook aan haar ontlasting merken dat haar darmpjes er ook aan moesten wennen. Maar doordat het zo lekker geleidelijk  ging, ging het wel snel goed.      

Succes!!
 
Terug
Bovenaan