Verstopte darmen....

Hier nog een met hetzelfde probleem. Sinds een week is het echt verschrikkelijk, daarvoor ging het nog. Ik slik al probiotica, activia, eet peperkoek en zit nu zelfs een kopje koffie te drinken.......Ik denk dat ik het lijnzaad nog maar eens ga proberen. Het kan in ieder geval geen kwaad.
 
Magnesiumtabletten van de apotheek.... zo zonder recept van de dokter te krijgen... werkt als een trein en je mag het de hele zwangerschap innemen. na de bevalling is het ook erg prettig als je makkelijk kan, omdat het dan allemaal beurs is daar.
 
Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb eerst maar eens yakult gekocht en moet zeggen dat het al een stuk beter gaat niet perfect maar dat verwacht ik ook niet omdat je darmen nu toch al wat luier zijn maar het is te doen:Dgelukkig want als je echt goed verstopt zit kan je je erg naar voelen.
 
ColonClean.

Natuurlijke vezels, los ik op in een glas met een beetje limonadesiroop en klok t in een keer achterover..darmen werken nu weer! Niet leker, maar wel fijn en veroorzaakt geen krampen zoals Dulcolax wel kan doen...

Succes,

gr Yosha
 
Terug
Bovenaan