Verstopte neus 6 weken zwanger

<p>Hoi iedereen.</p><p> </p><p>iemand die hier ook last van heeft? Ik heb sinds vandaag zo erg last van m’n neus en een droge keel. Lastig om te bepalen of ik verkouden ben of niet. Maar las op het internet dat het ook door de zwangerschap kan komen. Iemand ervaring mee?</p><p> </p><p>xxxxxx</p>

Ja joh. Had sowieso altijd al wel last van verkouden zijn maar sinds ik zwanger ben is het elke dag, non stop?. En je hebt niet veel keuze in neusspray
Verder heb ik super vaak ook bloedneus en is mijn hooikoorts 10x erger ?

Ik heb eigenlijk de hele zwangerschap min of meer een verstopte neus gehad. Ene dag erger dan de andere.
Na de bevalling was het direct over.

Nu 35 weken zwanger en nog steeds een droge verstopte neus. Daardoor ook een droge mond van het steeds maar door mn mond ademen. 
Ik ben ook een paar keer flink verkouden geweest. Maar dat voelt anders. Grieperig, volle holtes, snotneus. Niet dat droge. 

Aahh vind het rot om dat zo te horen van jullie dat je er zo lang last van hebt. Ik gebruik nu otrivin anders kan ik gewoon bijna niet ademen?

bedankt voor julllie reacties meiden?
xxxxx

Pas op met otrivin. Je mag het hebben als je zwanger bent. Maar niet langer dan 5 dagen en max 2 x per dag. Daarna is er een (kleine) kans dat het kwaad kan voor de zwangerschap. 
Je went er wel aan hoor. Ik kon nooit slapen met mijn mond open. Ben er nu een ster in geworden ?

Terug
Bovenaan