Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Neehoor, dat mag een dag of 5 zo. Maar als je verder niet snotterig verkouden bent, en het ligt aan de zwangerschap, dan kun je misschien beter iets homeopatisch (ook even checken of je het mag gebruiken) of zoutoplossing gebruiken. Want in dat geval zal het over 5 dagen niet beter zijn.
Hier precies hetzelfde. Nu 36 weken, en heel de zwangerschap chronische verkoudheid, holtes verstopt. Mijn vriend heeft er vooral last van 's nachts als ik weer eens snurk hierdoor. Ik hoop dat het straks over is na de bevalling. ?
Ik ben inmiddels bevallen en ik kan je zeggen op het moment dat onze zoon er was ik van die verstopte neus af was ! dus het komt goed! Ik gebruikte soms toch neusspray ..
Ik zou idd een neusspray op basis van een zoutoplossing kiezen ik heb altijd die voor baby's en kleine kinderen van alle andere word ik beroerd en ik vind de zoutoplossing het beste werken
Zoutoplossing is het beste volgens de huisarts maar wat ook mag is die voor kinderen tot 12 jaar. Zoutoplossing werkt bij mij niet en ik kan niet slapen met een verstopte neus. Ik mocht deze 7 dagen gebruiken maar dan wel liefst 1 a 2 keer op een dag. Ik gebruik het enkel voor het slapen gaan en verder niet.
Het helpt trouwens ook om goed te letten op de ventilatie in je slaapkamer en je luchtvochtigheid. Bij mij werd het ook minder als de lucht niet te vochtig of te droog is. Ik heb nu vochtigheid rond de 45/ 50% en heb minder last van verkoudheid tijdens de zwangerschap.