Vertel es iets over jezelf!

Ben eigenlijk wel niewsgierig naar jullie? Waar wonen jullie, wat voor werk? Hoeveelste kindje?

Ikzelf woon in Rotterdam, ben 26 en werk in de thuiszorg, en dit is mijn 2e, Tygo is 3!

xx

Hoi,

Tja wat valt er te vertellen, woon net onder Gorinchem in Brabant. Heb al een dochter van bijna 2.5 (haar vader is niet haar biologische vader, lang verhaal waar ik niet meer aan wil denken). Ik werk bijna fulltime in de offshore branch. Sinds 2006 op kantoor in Gorinchem.

Ben zelf 32 en mijn vriend is 39, hij werkt in de ICT. We hebben een hond, rebbel.

Ik zou zeggen vraag maar raak als je nog meer wilt weten, weet even niet veel meer te verzinnen.

groetjes Nanda

nou ff beginnen... ik ben karin en woon samen met mijn vriend in amstelveen.
we hebben  twee honden loui en dana en twee poesen dikkie en kleine!

ik ben zwanger (21.2 wk) van ons eerste kindje, een dochtertje!

mijn vriend en ik zijn allebei 27 jaar oud ( ik ben iets ouder dan hem). mijn vriend is huisman en wordt een huis papa! ik zelf werk full time (nu iets minder) als bedrijfleidster in de supermarkt van mijn ouders.

nou dat was het wel zo'n beetje!

groetjes karin

ik ben mira ben 26 jaar en woon in hengelo ov sinds   11 juli vorig jaar getrouwd naar (7 jaar samen zijn) Dit is onze 2de we hebben al een zoon van 2 1/2  
Ik maak 3 midagen   de OK schoon hier op het ziekenhuis
als er nog meer vragen zijn hoor ik het wel

Ik ben 23 jaar, woon in Leidschendam voor zolang het nog duurt. Ben zwanger van m'n 2e kindje, heb een dochter Chelsey van 2 jaar en 2 maanden. Heb een vriend van 21 (hij is jonger dan is duidelijk ) Ik werk normaal gesproken in een callcenter als hoofd callcenter avond, maaaaaarrr zit nu in de ziektewet voor de volle 100% dus ben nu een thuisblijf mama.

Ben morgen 2 jaar verloofd, en afgelopen 14 januari 5 jaar samen met mijn vriend, en 7 april dit jaar gaan we trouwen!

Verder gaan we dit jaar verhuizen het liefst voor april maar ja hopen dat de woningbouw mee gaat zitten en dat dat dus ook gaat gebeuren.

En ik zit sinds vorige week op zwangerschapszwemmen zodat ik ook een uurtje helemaal kan ontspannen  verder weet ik het niet meer hihi..

Groetjes Claudia

Hé,

|k had het al een beetje gedaan toen ik mezelf voorstelde, maar hier nogmaals.

Mijn naam is Nyrée ben 29 en zwanger van ons 2e kindje  en woon samen in Schoonhoven (dichtbij Rotterdam)  met mijn lieve vriend Sammy hij word in maart 33. Ik heb een zoontje van ruim 3,5 genaamd Devon en ook hebben wij nog 2 lieve katten genaamd Ren en Stimpy.

Ik werk 2,5 dag als secretaresse bij een branchevereniging voor de Optiek heel erg leuk werk om te doen, mijn vriend is zelfstandig ondernemer en is stoffeerder van beroep het leggen van allerlei soorten vloeren hij kan eigenlijk alles behalve plavuizen vloeren.

We zijn nog niet getrouwd, maar wel van plan dit te gaan doen, maar wel simpel want het kost zoveel centjes!

We zijn net verhuisd en zijn klaar voor de kleine die op komst is!

Groetjes,

Nyrée mama van Devon en ....

Hoi hoi,

hmmm waar zal ik eens beginnen. Ik ben vorige week alweer 26 geworden. Pfff wat gaat de tijd snel. Ik ben getrouwd met de liefde van mijn leven, april 4 jaar. En in april word onze zoon 2.
Ik ben nu fulltime huismoeder, wat me heel goed bevalt. Het huishouden is  wat minder leuk om te doen, maar er zijn nog zat kleine klusjes in huis dik ook nog moet doen.
Mijn man is sinds vorig jaar voor zichzelf begonnen, naast het werk voor zijn baas. En ik doe de administratie. Hij werkt nu dus wel heel veel, maar om het op te bouwen is het zo goed te doen.

Oh ja ik woon in Asperen (vlakbij G'kum Nanda!) in het puntje van Gelderland .

Liefs,

Halloooo,

Ik ben Yvonne en woon in Reusel. Klein leuk dorpje nog net in Brabant. Ben 30  jaar geworden afgelopen december. Woon samen en hebben een hond van 3 jaar.
Half mei verwachten we de sleutel van ons nieuwe huisje en 29 juni verwachten we ons eerste kindje. Ik hoorde laatst op de radio dat 19 juni de vrolijkste dag van het jaar is dus we gaan ervoor!! hahahahaha jullie allemaal nu waarschijnlijk...

Verder werken mijn vriend en ik allebei in het ziekenhuis op de operatiekamers. We zien me kaar dus 24 uur per dag... We hebben mekaar ook hier ontmoet. ware liefde...

Groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan