Vertel es iets over jezelf!

hoihoi,

Ik ben Elise, 22 jaar, getrouwd met Kees. Wij hebben 4 jaar verkering gehad en zijn vorig jaar juni getrouwd. 27 juni (onze trouwdatum) zijn we uitgerekend van ons eerste kindje. Hebben van de week de 20wekenecho gehad en alles zag er heel goed uit! Wij hebben ivm onze tijdelijke kleine woonruimte geen huisdieren helaas... 19 maart wordt ons nieuwe huis opgeleverd. dan moeten we nog een bijkeuken bouwen, de keuken plaatsen en het huis verder 'aankleden' dus voor de beeb komt hebben we nog wel wat te doen! Maar we zijn allang blij dat het bijna zover is! Het huis zou eerst in december al opgeleverd worden, maar omdat het een project is hebben we er niet zoveel over te zeggen en is het veel later geworden. Ik werk in de (gehandicapten)zorg bij Stichting Arduin, particulier via PGB en nog bij Villa Nova bij de naschoolse opvang   voor kinderen met een stoornis in het autistisch spectrum. 3 jobs dus eigenlijk, maar bij Stichting Arduin werk ik wel het meeste! Ik merk wel dat de lichamelijke belasting steeds zwaarder wordt, dus ben benieuwd hoe ik dat straks ga doen als ik een dikke buik heb! Maar dat zien we dan wel, heb gelukkig lieve collega's die me ook wat dingen uit handen kunnen nemen! Ik hou erg van gezelligheid, vrienden en familie  om me heen, lezen is wel mn grootste hobby denk ik. ik heb echt veel aan het forum van Jonge Gezinnen, want er zijn best veel dingen die nieuw zijn voor mij en om nu iedere keer naar mn zussen te bellen vind ik ook nogal wat dus veel handige tips heb ik al van het forum!!

Volgende week zaterdag ga ik samen met mn man naar de 9maandenbeurs! Zijn er meer van jullie die daar naartoe gaan?? Is er iemand die er al eens geweest is, is het leuk?? Ik ben benieuwd!

Hoi hoi

Ik ben nog een beetje nieuw hier..(lees wel al een tijdje meej)..
Ma ik ben Angel en 23 jaar..Ben 23 weken en 2 daagjes zwanger van een Meisje  Ben 11 juni uitgerekent..

Ik woon samen met me ventje..al 3 jaar..We hebben 2 katjes en 1 hond..
Ik werk als winkelmedewerkster..

Wij gaan ookna de negenmaandenbeurs op zondag..lijkt me leuk..om wat dingentjes te kopen ma ook gewoon voor informatie..

Nou dat was het denk.. verder weet ik ff niks meer..

Groetjes Angel

ik ben nienke,29 jaar en kom uit hengelo (o)
werk 3 dagen in een sportzaak als verkoopster,was leidinggevende maar sinds de geboorte van aaron(24-11-2006)ben ik minder gaan werken en dan kun je geen leidinggevende meer zijn.
ben getrouwd met henk(46)jaja iets ouder;)en we zijn bijna 7 jaar samen.
we hebben 2 katten en verder heeft henk nog 3 kinderen uit zijn 1e huwelijk!

als je meer wil weten,vragen staat vrij!

groetjes nienke

Hallo

Ik ben Jenny 29 jaar wordt 26 maart wordt ik 30. ben  ben 19 mei 10 jaar getrouwd dit jaar met Rutger en die wordt 1 mei 36 jaar.  
We  waren in december alweer 13 jaar bij elkaar.

We hebben al 1 zoontje en die wordt 26 feb. alweer 5.  
ben nu zwanger van de tweede ook een jongen nu 22 weken 5dagen.

Ben thuisblijfmoeder en ben tot vorig jaar eind juli gastouder geweest. wilde wat anders gaan doen en werk zoeken en ben  toen  eindelijk na lang proberen zwanger geraakt met de tweede keer ivf. dus Blijf nog maar even thuis verlopig en wacht ik wel met werk zoeken. Maar wil denk ik tot nu toe wel iets  partime gaan zoeken,

We wonen in Veghel dat ligt in brabant.

Groetjes Jenny

Okeee, Ik ben Yvette, ik ben 32 jaar en bijna 7 jaar getrouwd met Simon. we hebben een zoon van bijna 6, Moos, en twee tweelingdochters van net 4, Mila en Sofie. ik ben morgen 25 weken zwanger van onze vierde, en deze keer krijgen we weer een jongetje erbij, super! Daarna is ons gezinnetje echt helemaal af! Dit is heel bewust de laatste, en na de geboorte gaat Simon zich laten steriliseren.
Naast mijn gezin werk ik nog 3 dagen op een basisschool in Amsterdam, als kleuterjuf.
enne Sneldy... Hoe vrolijk 19 juni ook klinkt, ik hoop echt niet dat wij zo lang op ons mannetje moeten wachten, want ik ben uitgerekend op 2 juni, haha!! Zelf lijkt mhet me leuk als hij op de verjaardag van Simon wordt geboren, en dat is op 30 mei, dus zou heel goed kunnen!
Op dit moment moet ik nog 10 weken werken tot mijn verlof, en dat begint best zwaar te worden. Thuis gaat alles met 3 jonge kinderen ook gewoon door, dus ik hoop dat ik dat ga volhouden!
Leuk om meer over jullie allemaal te lezen!
Groetjes, yvette

@yvettexxx ik hoop het ook niet voor je!!!! hahahaha dat zou wel erg lang zijn en helemaal voor de 4e!
Gewoon aan 30 mei denken....wie weet... we horen het wel...

Groetjes Yvonne

Hoi allemaal,

Ik had een tijdje geleden al gereageerd maar toen kreeg ik een foutmelding ... ik ga het nog een keer proberen.

Ik ben net 30 jaar en zwanger van de tweede. Ik ben 12 jaar samen met mijn man en we zijn drie jaar geleden getrouwd. We hebben een zoontje die nu 16 maanden is.
Vorig jaar hebben we een huis gekocht en we wonen met veel plezier in Zaandam. Ons huisje delen we met twee poezen.

Naast het zorgen voor mijn zoontje werk ik part-time in de gehandicaptenzorg. Ik heb nog wat moeite met de onregelmatige diensten maar hoop na  de bevalling vaste dagen te kunnen krijgen.  Dat zal een hoop rust geven.

De tijd vliegt, ben inmiddels 24w4d zwanger(14 juni uitgerekend) en de buik begint wat in de weg te zitten. Aan de ene kant schiet het al behoorlijk op aan de andere kant duurt het ook nog wel een tijd. Ik kan iig niet wacht.

Groetjes!

Terug
Bovenaan