Verteld op het werk.....best spannend!!!!

Vanmiddag aan mijn bazen verteld dat ik zwanger ben. Zag er niet tegenop maar toch is het best spannend. De vrouw van één van mijn bazen is kraamverzorgster dus die reageerde heel enthousiast en baas twee is altijd wat terughoudender. Kreeg gelukkig niet meteen gezichten van: oh nee, daar zitten we op te wachten......
Mijn contract loopt 1 januari af dus of dat verlengt wordt is nog even spannend maar het zou me zeer verbazen als 'ie niet wordt verlengt. Maar ja, je weet vandaag de dag maar nooit.
Als het goed is als ik zo thuis kom is de uitslag van de combinatietest er en daarna ga ik lekker shoppen met mams voor positiekleding!

Fijne avond allemaal!!!!

Lieve meid,

Wat een fijn nieuws zeg! En tsja.....de een reageerd nou eenmaal iets enthousiaster als de ander maar die zal niet minder blij voor je zijn. Blijf positief en je contract zal heus wel verlengt worden, je eigen gevoel zegt toch ook wel wat?! Leuk hoor!

Ben benieuwd of je uitslag er nu wel is? Geniet van het shoppen met je mams, laat je ff weten wat je hebt geshopt? Altijd leuk om te lezen! :)

Fijne avond. Liefs Lynn.

Nog steeds geen uitslag! Mijn man was vreselijk boos omdat we nu al 3 dagen zitten te wachten en steeds is het excuus Pinksteren. Nou niet dus. Mijn man heeft rechtstreeks contact gehad met het lab en wat blijkt, ze hebben een buisje volledig bloed aangeleverd i.p.v. plasma. Nou moesten ze er in het lab eerst plasma van maken maar in de tijd dat het onderweg naar het lab is geweest is het bloed ingedikt. Op maandag en donderdag kunnen ze de computer gebruiken en die had de melding gegeven dat het te dik was. Tot overmaat van ramp bleek het ziekenhuis hiervan op de hoogte te zijn! Sterker nog die man van het lab wist aan mijn man te vertellen dat wij a.s. dinsdag een afspraak bij de gyn hebben en dat het dan besproken zou worden......HUH???? Wij weten van niets.
Nou had die mevrouw die mijn bloed heeft afgenomen nog nooit voor de combi geprikt en daarom heeft ze het ziekenhuis gebeld om te vragen wat ze moest doen notabene.
Vanavond nogmaals contact gehad met het lab en toen waren ze de uitslag aan het herrekenen en hij zou het vanavond nog verwerken zodat het morgenochtend in de computer in het ziekenhus zit. Morgenochtend belt mijn man weer naar het ziekenhuis en dan moet het er zijn. Ik ben echt helemaal klaar met dat ziekenhuis hier. De vk zei gister al dat ik een klacht moest indienen maar ik denk dat ik dat idd ga doen. Of zal het de wet van Murphy zijn............................

Met shoppen niet echt geslaagd. Bij veel winkels verkopen ze geen positiekleding meer en krijg je te horen: via de webshop. Ha ha, denk ik eens een keer gezellig met mams de stad in te gaan kom ik thuis met 2 meegroei bh's! Wel een leuke spijkerbroek gezien dus die ga ik bestellen omdat hij er niet in mijn maat was en nu wacht ik maar op de korte broeken!

Terug
Bovenaan