Verteld op het werk.....best spannend!!!!

Ow meid wat een belachelijk ziekenhuis! Fouten maken is menselijk, maar dat ze het dan gelijk en correct doorgeven!!!! Belachelijk excuus Pinksteren! Slaat helemaal nergens op hoor!!!!

Ruim voor je op een goede uitslag, blijft toch altijd spannend he! Zelf moet ik waarschijnlijk nog 1,5 week wachten op de uitslag, en vind het ondanks geen risicogroep toch megaspannend!

Ah dat is balen van dat shoppen. Maar idd, bijna alleen bij prenatal hebben ze positiekleren, wel allemaal in kleine maatjes! Voor maat 40 en hoger kom je idd via de ebshop uit! Toch heb ik een broek van noppies, die kost iets meer, maar zit echt perfect! Misschien een kleine tip!

Liefs

Ow meid, wat een ergernis het dat kut ziekenhuis!!
Ik vind het echt een schande, heb er helaas zelf ook ervaring mee, met dingen (nogal belangrijk) die niet goed gaan, dat weet je! Je moet verdorrie overal zelf achteraan, begrijpen ze dan niet dat jullie maar zitten te wachten en te wachten??

Zoooo slordig! Ik zou ook echt een klacht indienen,misschien heeft het geen enkel nut maar als niemand het doet, komen ze overal mee weg en dan dat excuus van Pinksteren......Dat moet ik zeggen tegen m'n klanten?! Belachelijk!

Sorry, ik wordt hier ook echt een beetje boos om! Is vast niet te merken? Hahaha!
Nou, ik hoop dat je nu of zometeen wel de uitslag hebt en het allemaal goed is. Laat je het nog ff weten?

Liefs Lynn.

Jeeee, wat een verhaal weer... GRRRR kunnen ze niet gewoon hun werk doen ofzo! Zit je in spanning te wachten.... voor niets! Ik hoop dat je vandaag je uitslag krijgt en dat het goed is.

Wat vreemd dat er bijna geen positiemode is in de winkels, ik ben toch wel van het passen hoor.... wil toch weten of het goed zit en niet alles 2 a 3 keer te hoeven terugsturen, voordat je wat hebt gevonden.

Ach, de zomer komt eraan. Lekker jurkjes dragen en rokjes dragen... :) Altijd heel makkelijk hihi...

KUT ZIEKENHUIS!!!!

Heeft het lab gistreravond alle uitslagen naar het ziekenhuis gestuurd en nog zijn we niet gebeld!!! Volgens mij denken ze gewoon ze heeft toch dinsdag een afspraak laat maar wachten. Ben zo boos, loop al bijna 1,5 uur te janken.
Mijn man heeft alle mogelijke telefoonnummers geprobeerd te bellen maar op vrijdagmiddag is gynacologie niet te bereiken. Uiteindelijk heeft hij het voor elkaar gekregen dat de receptie een terugbel bericht voor de dienstdoende gyn achter zou laten en is er toegezegd dat ze met een uur terug zou bellen. Nou niet dus! Ben nu zo klaar met dat ziekenhuis hier dat ik zo dadelijk een klacht ga indienen. Zal er zelf niets mee opschieten maar als je niets zegt denken ze dat deze praktijken normaal zijn.
Zit te denken om de vk te bellen maar dan moet ik het noodnummer bellen en dat vind ik ook weer zoiets. Anderzijds, ik ga met stress het weekend in en dat is toch ook niet goed? Loop al de hele week te stressen om die uitslag. Voel me op dit moment echt een nummer en behoorlijk radeloos. Sorry, maar ik ben zo vreselijk verdrietig. Was ik maar nooit aan die combinatietest begonnen had heel veel ergenis en stress gescheeld en dan had ik tenminste lekker zorgeloos kunnen genieten van de zwangerschap.

Terug
Bovenaan